Ovit Tunnel serà finitu à a fine di u 2015

U Tunnel Ovit serà finitu à a fine di u 2015: A seccione di 2640 metri di u Tunnel Ovit, chì hè in custruzzione nantu à a muntagna Ovit à 9 altitudine nantu à a strada di l'autostrada Rize-Erzurum, hè stata finita.
U guvernatore di Rize Nurullah Çakır, u deputatu di u Partitu AK Hasan Karal, u presidente di a Càmera di Cummerciu è Industria Şaban Aziz Karamehmetoğlu è una delegazione di 60 persone anu esaminatu u travagliu in u Tunnel Ovit in situ. Çakır hè statu infurmatu nantu à i travaglii da u Direttore Regionale di l'Autostrade, Selahattin Bayramçavuş.
Parlendu à i ghjurnalisti quì, Bayramçavuş hà dichjaratu chì u Tunnel Ovit hè u terzu tunnel di strada più grande di u mondu è hà dettu: "Avemu ottenutu 9 metri di prugressu finu à avà. Semu quasi a mità di u tunnel. Avemu u scopu di compie u travagliu di scavi à a fine di u 600. U prugressu hè fattu in modu assai sicuru. Ùn ci hè micca prublema ", disse.
Esprimendu chì u tunnellu hè un prughjettu à i standard europei è mundiali, realizatu cù l'avanzata di ingegneri è travagliadori turchi, Bayramçavuş hà dettu:
"Semu felici di purtà un tali prughjettu à u nostru paese. Quandu u tunelu hè finitu, a strada Ovit, chì hè stata chjusa dapoi 6 mesi, serà aperta 24 ore à ghjornu, tutti i ghjorni di l'annu. A strada serà accurtata di 7 chilometri cù u Tunnel Kırık di 200 metri è u Tunnel Dallıkavak di 3 metri, chì sò in custruzzione trà u tunnel è İspir-Erzurum. A strada Rize-Erzurum, chì hè di 200 chilometri, scenderà à 45 chilometri. Questa strada serà a strada d'amore Mardin-Rize. U nostru travagliu cuntinueghja à un ritmu assai veloce ".
"Unemu i cori custruendu sti tunnel"
U deputatu di Rize Hasan Karal, invece, hà dichjaratu chì micca solu i veiculi seranu trasportati à traversu u Tunnel Ovit, ma ancu e culture si scontranu, è hà dettu: "Cù stu tunnel, permetteremu diversi segmenti di a società in u nostru paese. , chì ùn pudianu avvicinassi l'un à l'altru per una ragione o per l'altru, per scuntrà è scuntrà più vicinu. Stu tunnellu ùn serà micca solu un tunnel chì permetterà u trasportu di veiculi, ma ancu un tunnel cù un aspettu sociologicu. Uniscemu i cori custruendu sti tunnel.
U guvernatore Nurullah Çakır hà dichjaratu ch'ellu crede chì i grandi prughjetti sò stati realizati cù a prevenzione di l'accidenti è e misure pigliate, è hà dettu: "À u nostru guvernu, i nostri ministri, in particulare u nostru stimatu Primu Ministru, è à i nostri amichi chì travaglianu cù a nostra urganizazione Highways. chì faci stu travagliu in u locu, è ancu a nostra Càmera di l'Industria è di u Cummerciu, chì hà seguitu u prugettu cù precisione da u principiu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*