RayHaber Rivista numeru 6

bonghjornu,

A crescita determinata in u settore ferroviariu cuntinueghja rapidamente. Cù a mudernizazione di e linee cunvinziunali è l'espansione di e novi linee di treni d'alta velocità, Turchia hè u più grande mercatu ferroviariu d'Europa. Inoltre, cuntinuemu à copre u prublema di u trasportu publicu, chì hà guadagnatu impurtanza cù e preferenze ferroviarie in u trasportu urbanu. Seminari, cungressi, pannelli, manifestazioni è fiere naziunali è internaziunali nantu à questu sughjettu RayHaber Cum'è una squadra, pruvemu di furnisce u sustegnu.

Per risponde à i bisogni di u settore ferroviariu in crescita, e cumpagnie turche pensanu à investisce in u settore in a produzzione, a fabricazione è l'assemblea. Supportemu RAYDER, DTD, UTIKAD, ARUS è altre urganisazioni chì travaglianu per sustene queste cumpagnie.Publichemu centinaie d'articuli nantu à "Produzzione Domestica" è "Trenu Naziunale". http://www.rayhaber.com Pudete seguità nantu à u nostru situ web.

In questu prublema, avemu avutu una entrevista speciale cù Kardemir, chì hè statu stabilitu in Karabük è hà un postu impurtante in u mercatu mundiale di fabricazione di l'acciaio. I prughjetti futuri di a cumpagnia, chì ponu pruduce 72 'long rails, attraeranu a vostra attenzione. Averete ancu infurmazioni assai interessanti nantu à u trenu Mecca-Medina.

Ci si vede in u nostru prossimu numeru, cun amore...

Levent Özen

 RayHaber Cliccate quì per leghje a 6ª emissione in linea è gratuitamente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*