Rails di mezu seculu rinnuvati

I travaglii di rinnuvamentu sò stati iniziati nantu à a ferrovia di 223 chilometri chì corre nantu à a strada di Muş, Tatvan, Van è Kapıköy. Hè previstu di fà a strada più muderna cù a tecnulugia d'oghje rimpiazzendu i traversi di legnu, i rails è altri materiali nantu à a ferrovia di mezu seculu.

I travaglii di rinnuvamentu sò stati iniziati nantu à a ferrovia di 223 chilometri nantu à a strada di Muş, Tatvan, Van è Kapıköy. Hè previstu di fà a strada più muderna cù a tecnulugia d'oghje rimpiazzendu i traversi di legnu, i rails è altri materiali nantu à a ferrovia di mezu seculu. Cù u rinnuvamentu di a ferrovia, hè destinatu à aumentà l'esportazione di 320 mila tunnellate à l'Iran à 1 milione di tunnellate è à rivitalizza a regione economicamente. Parlendu à a cerimonia tenuta in l'area induve si trova u depositu di a ferrovia per inizià i travaglii di rinnuvamentu, u vice-guvernatore Salih Altun hà dettu chì Turchia hà fattu un prugressu significativu in tutti i settori in l'ultimi anni. Dichjarà chì u statu è u guvernu attribuisce una grande impurtanza à e ferrovie cum'è in ogni altru campu, Altun hà dettu: "Quandu pensemu à l'internet d'alta velocità ancu in u paese più remoto oghje, e compagnie aeree chì operanu in tutta a Turchia è u 20. milla chilometri di strada divisa chì hè stata implementata, soprattuttu in u campu di u trasportu, hè ovvi chì stu serviziu di trasportu eredi purtatu da i nostri antenati in i terri ottomani è cumpostu à l'Hijaz, cum'è a ferrovia, ùn lasciarà micca orfani. Dunque, u nostru statu è u guvernu attribuisce una grande impurtanza à a questione ferroviaria, cum'è in altri spazii. U nostru statu hà cuminciatu à travaglià nantu à u sviluppu è u rinfurzamentu di e ferrovie normali, in particulare u trenu d'alta velocità. Avà pudemu trasfiriri soldi cun un clic è ordine in linea. Ma ùn importa ciò chì, i prudutti anu da esse spediti in qualchì modu. Dunque, hè necessariu di sviluppà metudi per mantene cun ellu ".

FINEMU U NOSTRE PROBLEMA DI INFRASTRUTTURA

Dichjarà chì i travaglii di rinnuvamentu di a ferrovia sò un investimentu di 35 milioni, Altun hà dichjaratu chì questi investimenti aumentanu in u futuru è chì e persone, e merchenzie ghjunghjeranu in tutte e parte di u paese assai più veloce. Altun hà dettu: "Spergu chì apremu stu bellu investimentu inseme cù l'effettu bonu è ligeru di u prucessu di suluzione realizatu da u nostru statu è u guvernu. Vogliu chì l'investimentu sia benefiziu per Bitlis, a regione è u nostru paese ". Per d 'altra banda, Malatya State Railways 5th Direttore Regionale Üzeyir Ülker hà dichjaratu chì dopu à l'anni 2, a vulintà pulitica hà fattu di novu e ferrovie statali una pulitica statale, da una banda rinnuvà e linee obsolete per quasi un seculu, da l'altra banda, principiatu à integrà e tecnulugia novi in ​​l'istituzione. In fattu, Ülker hà dichjaratu ch'elli anu cuncubine per una linea di quasi 400 chilometri è chì anu rinnuvatu 5 chilometri di strade in 4 anni in a 550a regione, è hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Quest'annu, finiremu u nostru prublema di infrastruttura. rinnuvà a nostra strada di 223 chilometri trà Muş-Tatvan, Van-Kapıköy. I traversi di legnu esistenti nantu à sta strada sò stati custruiti in u 1964. Finu à avà, i servizii di mantenimentu sò stati realizati. In ogni casu, cum'è i normi cadunu, i nostri treni, chì duveranu viaghjà trà 90 è 100 chilometri, avianu cuminciatu à cuntinuà cù 30 chilometri. Hè per quessa chì simu stanchi di u nostru populu. Rinuveremu a ferrovia cù una ferrovia di 59 chilometri, 49 kilogrammi per metru. Cumpiteremu 4 chilometri di strada in circa 50 mesi ". Espristendu chì anu da principià i travaglii di rinnuvamentu nantu à a strada di 123 chilometri trà Van è Kapiköy in maghju, Ülker hà dichjaratu chì i rails, i traversi è l'altri beni posti nantu à a strada sò stati pruduciuti in Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*