A 33a Reunione di e Delegazioni Ferroviari Turchie è Iraniani hè stata tenuta

A 33a Reunione di e Delegazioni Ferroviari Turchi è Iraniani hè stata tenuta: U 33esimu di e riunioni biennali tenuti trà e delegazioni Turchi è Iraniani nantu à u trasportu ferroviariu trà Turchia è Iran hè stata in Malatya. Delegazioni di TCDD Malatya 5th Direzzione Regiunale è Iran RAI Azerbaijan Direzzione Regionale anu assistitu à a riunione.

In cunfurmità cù u protocolu firmatu trà a Direzzione Generale di TCDD è a Direzzione Generale di l'Iran RAI in Ankara l'11-12 di ferraghju 1989, una riunione hè tenuta trà e delegazioni ogni dui anni nantu à u trasportu ferroviariu trà Turchia è Iran.

A reunione 5rd hè stata in Malatya, cù a participazione di TCDD Malatya 33th Direzzione Regiunale in nome di Turchia è RAI Tabriz Direzzione Regionale in nome di l'Iran cum'è delegazioni.

À a riunione, u TCDD Malatya 5th Regional Manager Üzeyir Ülker hè statu presidutu in nome di Turchia, è a delegazione iraniana hè stata presiduta da RAI Tabriz Regional Manager Mir Hassan Mousavi.

TCDD Malatya 5th Manager Regionale Ülker hà dichjaratu chì a 2a riunione trà e delegazioni hè stata in Iran 32 anni fà è hà dettu: "Avemu tenutu a 33a riunione in Malatya, induve i prublemi in u cummerciu di fruntiere è u trasportu per ferrovia sò discututi. A 5a Direzzione Regiunale di TCDD hà a porta d'esportazione internaziunale di Van Kapıköy Railway. Ci hè ancu una porta di l'autostrada quì. Questa hè una porta impurtante per u nostru paese è l'Iran. Cum'è ferrovie, avemu un voluminu cummerciale mediu annu di 500 mila tunnellate, malgradu a diminuzione di l'esportazioni è l'impurtazioni per via di qualchi prublemi sperimentati l'annu passatu. Cum'è Ferroviari, avemu cura di questa esportazione. Perchè l'avemu cura, avemu principiatu u rinnuvamentu di sta linea in l'ultimi anni. Attualmente, a nostra strada di 114 chilometri nantu à a linea Beyhan-Genç hè stata rinnuvata. Avemu cuminciatu i travaglii di rinnuvamentu di a linea Muş-Tatvan cù una ceremonia 1 mese fà. À a fine di maghju, inizieremu u rinnuvamentu di a nostra linea ferroviaria di 123 chilometri da Van à Kapıköy. Tutti i materiali chì useremu quì sò pruduciuti in casa. Avemu ancu fattu un bonu travagliu à a nostra porta di cunfini Van-Kapıköy in l'ultimi 4 anni. "Avemu rinnuvatu a nostra infrastruttura è e strutture suciali è urganizatu u campu in modu chì e transazzione di i nostri passageri, in particulare quelli chì venenu da l'Iran, ponu esse realizati cù facilità megliu".

Ülker hà dichjaratu chì an Facemu exportazioni è impurtazioni rapidamente. Se u prugramma di u nostru Ministru Hayati Yazıcı ùn cambia micca, a ceremonia di apertura ufficiale di sta facilità si terrà u venneri 16 di maghju. Cum'è ferrovie, avemu rinnuvatu a nostra infrastruttura, abbellitu a nostra porta di cunfini, è aumentatu a qualità di i nostri treni. "Aspittemu è speremu chì u nostru voluminu di cummerciu aumenterà à 1 milione, 1.5 milioni di tunnellate in un futuru vicinu", disse.

U direttore regiunale di l'Iran RAI Tabriz, Mir Hassan Mousavi, hà iniziatu u so discorsu esprimendu a so tristezza è cundolenze per l'incidentu chì hè accadutu in a miniera di carbone in Soma è hà dettu: "Avemu avutu una riunione in Tabriz 2 anni fà. Avemu ghjuntu à un accordu quì. In u risultatu, in 2 anni, i passageri è i servizii anu migliuratu è u trasportu di merci hè aumentatu. "Vulemu chì u trasportu di passageri è di merci per ferrovia trà i dui paesi aumente", disse.

À a riunione, i prublemi è disruptions in u trasportu di passageri è di merchenzie, principarmenti di trasportu di merchenzie, trà e ferrovie trà Turchia è Iran, è i suggerimenti di suluzione sò stati discututi, mentre chì i risultati di ricerca di u mercatu sò stati discututi per aumentà u trasportu di merci.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*