U primu ponte di ferrovia per cunnette a Russia è a Cina serà messu in serviziu

U primu ponte di ferrovia per cunnette a Russia è a Cina sopra u fiumu Amur serà messu in serviziu in 2016.

A custruzzione di u ponte, chì accurtà a strada di merci mandata da a Russia à a Cina per ferrovia di 700 km, hè prevista per principià in i prossimi mesi.

Parlendu à l'Agenzia di Notizie Ria Novosti nantu à u sughjettu, u Direttore Generale di u Fondu d'Investimentu Direttu Russu Kiril Dmitriyev hà dichjaratu chì l'accordu d'investimentu per a custruzzione di u ponte hè statu firmatu dopu à a riunione trà u presidente russu Vladimir Putin è u presidente cinese Xi Jinping, aghjustendu chì a nova ferrovia. U ponte serà custruitu per 21 ghjorni à l'annu, hà dichjaratu chì permetterà di trasportà un milione di tunnellate di carica in Cina in una manera più corta.

In a continuazione di u so discorsu, Dmitriyev hà dettu chì u ponte per esse custruitu hà da creà un novu corridor d'esportazione trà a Russia è a Cina, è hà cunclusu u so discorsu affirmannu chì u trasferimentu di materie prime ottenute da novi mine in a Siberia orientale è in u Far East di Russia. à a Cina serà facilitatu cù a cumissioni di u dettu ponte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*