Travaglii d'asfaltu supervisionati verbalmente

Lavori d'asfaltu supervisionati verbalmente: u sindaco di a municipalità metropolitana di Adana Hüseyin Sözlü hà inspeccionatu i travaglii di asfaltatura in corso in a strada Şıh Cemil in u distrettu di Akkapı di Seyhan, hà visitatu i cummercianti, scontru cù i citadini. sohbet hà fattu.
Hüseyin Sözlü, chì hè ghjuntu in u Quartiere Akkapı cù u sindaco di Seyhan Zeydan Karalar, hè statu accoltu cù fiori da u Capu di u Quartiere Fikret Gizer è i citadini.
A visita di Hüseyin Sözlü à Akkapı, chì vulia chì i travagliadori chì travaglianu in u travagliu di l'asfaltatu "vennu facili", hà causatu una grande satisfaczione trà i residenti di u quartiere, chì pensavanu chì ùn puderanu micca avè abbastanza parte da i servizii municipali finu à avà.
U sindaco Hüseyin Sözlü hà dichjaratu ch'elli sò in cooperazione cù i sindaci eletti in ogni regione induve travaglianu. Utilizendu l'espressione "Stu periodu ùn hè micca un periodu di cumpetizione pulitica, ma un periodu di serviziu à i nostri concittadini", Hüseyin Sözlü hà dettu: "A cumpetizione pulitica; Si deve esse fattu in a moralità pulitica senza dannu u nostru populu. In più di e zone per quale simu direttamente rispunsevuli cum'è a municipalità metropolitana, pruveremu à furnisce u listessu serviziu in i lochi induve u putere di e municipalità di distrittu ùn hè micca abbastanza ".
U nostru debitu versu a nostra nazione hè di serve "
Hüseyin Sözlü hà dichjaratu chì u statu frammentatu di e municipalità hè statu creatu legalmente per chì i citadini ricevenu u serviziu di prima manu è hà cuntinuatu cusì:
"Queste lege ùn sò micca disposte per attribuisce un uffiziu à ogni sindaco, ma sò state fatte per i citadini per ghjunghje à u serviziu più facilmente. Essendu cuscenti di questu, ci vole à travaglià in cunfurmità cù u spiritu di tutta a cità, indipendendu da u partitu puliticu. Questu hè ciò chì a nostra nazione aspetta da noi. Questu hè ciò chì duvemu à u nostru paese è à a nostra nazione ".
"U sindaco di Seyhan Zeydan Karalar hà ringraziatu u sindaco metropolitanu Hüseyin Sözlü per u so serviziu à Akkapı. Karalar hà dettu: "Faremu tuttu inseme. A lotta, u periodu di lotta hè finita. Tutti spenderanu e so energie in u serviziu ", disse.
"SIAMO FELICI D'AVERI INSIEME I NOSTRI PRESIDENTI"
Akkapı Neighbourhood Mukhtar Fikret Gizir, in u so discorsu ringraziendu Sözlü, hà dettu: "Semu felici chì i nostri presidenti sò in unità".
U sindaco di a municipalità metropolitana di Adana, Hüseyin Sözlü, è u sindaco di Seyhan, Zeydan Karalar, si sò assittatu à l'ultima tappa di Akkapı Dolmus, è si sò scontri cù i citadini. sohbet Ascoltò i so prublemi.
Enfatizendu chì sò in favore di i citadini di a Republica di Turchia chì utilizanu i so diritti di cittadinanza di prima classe, Hüseyin Sözlü hà dettu: "Al di là di questu, ùn importa micca s'ellu vota o micca. I nostri citadini sò citadini di a Republica di Turchia, è i nostri paisani sò i citadini di Adana's Seyhan, induve simu u sindaco. Lutteremu per elevà u listinu di a civilizazione di i nostri concittadini. Mentre facemu questu, ùn seremu micca in alcuna discriminazione pulitica o altra ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*