A storia ferroviaria di Turchia serà spiegata à u mondu nantu à l'Asse di Eskişehir

A storia ferroviaria di Turchia serà cuntata à u mondu nantu à l'Asse Eskişehir: In u scopu di l'avvenimenti Eskişehir 2013 Capitale Mondiale di a Cultura Turca, mostre permanenti, documentarii è opere di libri di l'album seranu aperte in Turchia è in Europa sottu u nome di "Cultura ferroviaria Eskişehir". prughjettu", induve a storia ferroviaria di Turchia hè cuntata.

In a dichjarazione fatta nantu à u sughjettu, hè statu dichjaratu chì Eskişehir hè stata una cità ferroviaria induve e strade è in particulare e ferrovie si sò intersecati in tutta a storia è coincide cù migrazioni da u XIX seculu. In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì a ferrovia di l'Anatolia, Bagdad è Hejaz hè u nome di i prughjetti chì mostranu ciò chì Turchia pò fà è ottene cun una forte vulintà è un prughjettu currettu, in u so periodu più turbulente in termini ecunomichi, pulitichi è militari. , è aghjunse: "Per interpretà a nostra storia recente è oghje più precisamente, questu hè assai impurtante per vede è capisce i modi. A surgente di tutti i prublemi chì anu sperimentatu in a nostra regione per l'ultimu seculu hè in i codici nantu à sta linea. "Stu prughjettu serà un travagliu impurtante chì ci aiuterà à vede è capisce sta cultura ferroviaria in Eskişehir, a cità identificata cù a ferrovia in Turchia".

I dettagli di u prugettu, chì hè u primu travagliu à esse descrittu in l'asse Eskişehir in quantu à a ferrovia, sò stati spiegati cusì;

"A mostra contarà e storie di e stazioni passate per un prucessu storicu, da a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa à Eskişehir è da Eskişehir à Baghdad è stazioni di Medina. Serà un spettaculu cronologicu di u prucessu da l'Imperu Ottumanu à e ferrovie republicane, da i cannoni lanciati da un attellu di ferrovia in a Guerra di l'Indipendenza à a prima locomotiva domestica, da l'automobile Rivoluzione à u Trenu d'Alta Velocità.

 

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*