Sicurezza-Security Seminar Finitu

Seminariu di Sicurezza-Sicurezza Finitu: U "Seminariu di Sicurezza-Sicurezza" tenutu in Ankara cù a cooperazione di a Republica di Turchia State Railways (TCDD) è l'Unione Internaziunale di Ferrovie (UIC) hà finitu cù i discorsi di u General Manager di TCDD Süleyman Karaman è UIC. U presidente Jean Pierre Loubinoux.

I moderatori anu evaluatu u seminariu di dui ghjorni prima di u discorsu. İbrahim Çevik, Capu di u Dipartimentu di Relazioni Estere di TCDD, unu di i moderatori; In u 2023, migghiara di chilometri di rete ferroviaria d'alta velocità, alta velocità è tradiziunale seranu custruiti, a reta ferroviaria tutale ghjunghjerà à 25 mila km, a sicurità è a sicurità guadagnà ancu più impurtanza, per quessa, un dipartimentu di sistemi di gestione di sicurità cumpatibile cù l'Unione Europea è u mondu hè statu stabilitu in l'urganizazione, unità di sicurità anu ancu dichjaratu chì hè stata ristrutturata. Çevik hà dettu chì a sicurità è a sicurità sò interconnessi, chì a sicurità hè una minaccia esterna è a sicurità hè una situazione interna; Ellu disse chì facenu sforzi per sviluppà tramindui prublemi in Turchia è in a regione di u Mediu Oriente, è cù u sviluppu di a gestione ferroviaria d'alta velocità, chì significa alta sicurezza, alta sicurezza è altu cunfortu, tramindui prublemi guadagnanu più impurtanza in u paese.

Altri moderatori: A sicurità è a sicurità deve esse cunsiderata cum'è un sistema vivu, per quessa, deve esse rinnuvatu è sviluppatu in permanenza, hè imperativu di trattà à una scala glubale, hè per quessa chì l'unità di sicurità di l'UIC sparte infurmazioni assai impurtanti, è pudemu ancu urganizà tali seminarii chì permette u sparte di l'infurmazioni nantu à i prublemi di sicurità è di sicurità.

Marmaray di Turchia, Kars-Tbilisi-Baku, u 3u Ponte di u Bosforu, chì hè un passaghju di ferrovia, etc. I sperti anu dichjaratu chì cù i so investimenti in u settore ferroviariu, u trasportu di merci hè ancu diventatu più attivu in u corridore ferroviariu internaziunale in quantu à i servizii di logistica, chì a tecnulugia hè assai impurtante per una visione sustinibili, chì si allarga è sviluppa u sistema ferroviariu, è aumenta. a qualità.

I sperti chì anu dichjaratu chì a sicurità è a sicurità includenu parechji elementi in sè stessu; Hà dichjaratu chì u più impurtante di questi hè a furmazione di u persunale è a diffusione di a cunniscenza.

U direttore generale di TCDD Süleyman Karaman, chì hà fattu u discorsu di chiusura; Dichjarà chì anu urganizatu seminarii nantu à a sicurità è a sicurità, dui temi assai impurtanti per a Turchia è i paesi di a regione, hà dettu; A funzione più impurtante di u trenu hè chì hè sicuru. Per questu, i prublemi di sicurità è di sicurità sò assai impurtanti. Vulemu chì questi prublemi sò sviluppati micca solu in Turchia, ma ancu in e ferrovie di u Mediu Oriente. Ringraziemu l'UIC per u so sustegnu. "

Karaman; Enfatizendu l'impurtanza di organizà stu seminariu in un mumentu chì sò fatti grandi investimenti ferroviari; "Operemu cun successu in Marmaray. E nostre rispunsabilità aumentanu. E nostre linee ferroviarie à alta velocità sò in espansione. Per quessa, l'impurtanza è u pesu di a sicurità è a sicurità hè crescente ghjornu per ghjornu. Avemu ricevutu un premiu internaziunale in Izban. Unu di i fatturi più impurtanti in riceve stu premiu hè u nostru enfasi in a sicurità è a sicurità. Ci hè uni pochi di punti ligati à a signalizazione nantu à a linea ferroviaria d'alta velocità Ankara-Istanbul. A sicurità è a sicurità seranu una priorità ancu in questa linea ... Continuemu à fà i nostri investimenti è operazioni cù questa cuscenza ". Dittu.

U presidente JP Loubinoux; Dicendu chì hè assai cuntentu di vene in Turchia di novu; "L'ecunumia turca si sviluppa, l'infrastruttura è l'investimenti ferroviari sò datu impurtanza. Marmaray hè un prughjettu assai impurtante ... A linea ferroviaria d'alta velocità Ankara-Istanbul serà messa in serviziu prestu. Cum'è UIC, simu assai cuntenti di questi investimenti. "Hà dettu.

"I 7 miliardi di pupulazioni mundiali volenu agisce in modu sicuru è sicuru. 7 milioni di a cumunità ferroviaria cuntribuiscenu à questu. Cum'è UIC, avemu collaboratu à più di 200 prughjetti. UIC hè una piattaforma induve l'infurmazioni sò sparte. Hè innovatore. Hè ancu un mondu di pace sopra a pulitica. " disse Loubinoux ; ringraziatu tutti i participanti à u seminariu è u TCDD.

Dopu à i discorsi, plaques sò state date à quelli chì anu cuntribuitu à u seminariu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*