A funivia Uludag ghjunghjerà senza taglià un arbulu

Uludag Ropeway Arrivà senza Taglià un Unicu Arbulu: u Guvernatore di Bursa Münir Karaloğlu, chì hà fattu una riferenza à l'ambientalisti chì anu esaminatu u travagliu di a nova linea di funivia, chì hè in custruzzione per u trasportu à Uludağ, unu di l'impurtanti centri di u turismu invernale. Turchia, è hà prisintatu una demanda per a causa chì ci hè statu un massacru d'arburu, hà dettu: A linea Sarıalan hè stata finita è serà messa in serviziu à a fine di stu mese. U cumpletu di a linea Sarıalan and Hotels Zone duverà 2015. Pruvemu di elevà a telecabina per l'inguernu senza taglià un arbulu. Spergu chì, se i cunei ùn escenu micca di novu, serà finitu in u 2015 ".

A 2a Corte Amministrativa di Bursa hà decisu di suspende l'esecuzione per via di a causa presentata da Bursa Bar Association è Doğader per motivi chì alcuni arburi sò stati tagliati illegale durante i travaglii di a nova linea di funivia, chì anu cuminciatu à esse custruitu da a Municipalità Metropolitana di Bursa l'annu passatu. . Dopu à sta decisione di u tribunale in lugliu di l'annu passatu, a municipalità metropolitana hè stata solu capace di rinnuvà a linea di 4,5 chilometri in a regione Bursa-Sarıalan. U guvernatore di Bursa, Münir Karaloğlu, chì hà esaminatu l'ultime opere di sta linea, chì serà apertu à a fine di u mese, è u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, sò andati in Sarıalan cù a nova funivia.

Fendu una dichjarazione dopu à l'esame, u guvernatore Karaloğlu hà dichjaratu chì u funiculu servirà finu à Sarıalan è hà dettu chì volenu inizià u travagliu di a linea di funivia di 4 chilometri, chì hè stata fermata da una decisione ghjudiziaria trà Sarıalan è a Regione di l'Hotel. Esprimendu ch'elli effettueranu l'opere senza tagliate un unicu arbre in cunfurmità cù e decisioni ghjudiziarie, Karaloğlu hà dettu: "Ora a ghjente ùn deve esse un ostaculu à i boni servizii furniti in Bursa è Uludağ sottu u nome di" prutezzione di l'ambiente ". . U perdente hè a cità. Perdente hè Turchia, Uludag. Avemu vistu i lochi chjamati massacri, induve a ghjente si lega à l'arburi. Uludag hà bisognu di rotte di funivia. Questa linea hè una strada di salvezza chì pò esse usata contr'à u focu forestale. Quelli chì s'opponenu à "Protegeremu a furesta" facenu veramente u male à a furesta. Fighjate ciò chì hè statu fattu in Uludağ sottu u nome di prutezzione di l'ambiente. Un annu hè statu persu. S'ellu ùn ci era micca ostaculi, pudemu avà cullà in a Zona di l'Hotel in funivia. Ùn dicu micca questu per criticà nimu. Quale a risolverà ? Tutti risolvemu i prublemi. Ùn pudemu micca ignurà i nostri prublemi. Uludag deve esse prutettu cum'è tutti i nostri ochji. Ma ùn ci hè micca bisognu di una mostra d'affettu chì impedisce l'usu di u citadinu, cum'è l'orsu chì uccide u so cucciolo mentre l'amare ", disse.

Quandu hà dumandatu se i prublemi di l'infrastruttura è di u trasportu in Uludağ ghjunghjenu à a stagione invernale 2015, u guvernatore Karaloğlu hà dettu: "Avemu iniziatu a strada Bursa-Uludağ di 35 chilometri quist'annu, ma ùn pudemu micca finisce. Pruvamu di furmà a funivia per l'invernu. Spergu chì sarà finitu se i cunei ùn si staccanu più. Cuntinuà a lotta. In i lochi turistici, ci vole à rinnuvà alcune cose ogni annu.

U guvernatore Karaloğlu, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à i travaglii di rinnuvamentu da esse realizati in l'alberghi in Uludağ, hà dettu chì l'annessi illegali di 1 hotel in a 7a Regione di l'Hotel seranu demoliti è i so esterni seranu rinnuvati. Esprimendu chì l'accordi sò stati fatti cù a Direzzione Generale di Conservazione di a Natura è Parchi Naziunali, Karaloğlu hà dettu: "Ùn avemu micca prublemi in a 2a Regione. L'operatori di l'alberghi, chì anu accunsentutu cù i funzionari di a Direzzione Generale, rinnuveranu i so hotel pigliendu di novu una estensione di tempu. Ùn serà micca un tipu unicu, ma seranu prughjetti unichi ".
ASPETTEMU PERMISSIONI DI PARCHI NAZIUNALI PER INFRASTRUTTURA È GAS NATURALE

U guvernatore Karaloğlu, chì hà dettu ancu chì dopu à a fine di i travaglii di fognatura in a 1a è a 2a regione da a Municipalità Metropolitana, hè stata realizata per cunnette a cità à a linea principale, u guvernatore Karaloğlu hà enfatizatu chì u gasu naturale deve esse furnitu à Uludağ. U guvernatore Karaloğlu hà dettu: "I so permessi sò stati ottenuti da EMRA. Avà aspettemu chì a Direzzione Generale di i Parchi Naziunali dessi i permessi di falà a fogna in cità è di cullà u gasu naturale. In più di u centru di cungressu, parcheghju è campi di football, a gestione di Uludag deve esse datu à a Municipalità Metropolitana, cum'è in u casu di u Monti Erciyes. Hè una zona turistica. Pudemu fà tuttu u restu cù a Municipalità Metropolitana. À u mumentu, ùn ci hè micca un parcheghju induve i viaghjatori di ghjornu ponu mette l'autobus, è ùn ci hè micca toilette per i citadini per entre. L'albergatori è i citadini si scontranu. Cum'è u statu, avemu bisognu di facilità ", disse.
186 PERSONE SERÀ TRANSPORTATE CU 500 CABINE

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, hà ancu dichjaratu chì a funivia, chì furnisce u trasportu à Uludağ, hè stata rinnuvata dopu à compie u so 50u annu. Dichjarà chì l'assemblea finale di a sezione hè stata fatta finu à Sarıalan, u sindaco Altepe hà dettu: "Serà messu in opera à a fine di maghju. A ghjente di Bursa farà un viaghju panoramicu cù i teleferichi chì parteranu ogni 20 seconde senza perde u tempu. A linea di funivia serà una di e linee più longu in u mondu, cù una lunghezza di 8,5 chilometri, una volta ghjunghje à a Regione di l'Hotel. Cù 186 cabine, 500 XNUMX persone seranu trasportate ogni ghjornu. Cuntribuisce à l'ecunumia è u turismu di Bursa. Aghjunghjerà una sinergia diversa. U nostru scopu hè di ghjunghje à l'alberghi u più prestu pussibule. Vulemu superà l'ostaculi u più prestu pussibule. Arriveremu à a regione di l'alberghi senza prublemi seguitendu a decisione ghjudiziaria ".