Ghjuvanni Guarda à İZBAN

Young View of İZBAN: Stabbilita in partenariatu cù Izmir Metropolitan Municipality è TCDD, İZBAN aumenta u numeru di treni è stazioni da una banda, è migliurà e so attività di cumunicazione da l'altra banda.

İZBAN, u più grande sistema di trasportu publicu ferroviariu urbanu di Turchia, hà valutatu a dumanda di l'Università Yaşar è hà entratu in una cooperazione di prughjettu per migliurà i so canali di cumunicazione cù a ghjente di Izmir. In questu cuntestu, i studienti di a Facoltà di Comunicazione di l'Università Yaşar di u Dipartimentu di Relazioni Pùbliche è Publicità preparanu relazioni publiche è prughjetti di publicità in relazione à İZBAN. Perchè u prugettu sia preparatu in particulare per i ghjovani, u Direttore Generale di İZBAN, Sabahattin Eriş, u Direttore Generale Adjuntu Sönmez Alev è l'unità pertinenti di İZBAN si sò riuniti cù studienti è accademichi di a Facultà di Comunicazione di l'Università di Yaşar, Relazioni Pubbliche è Dipartimentu di Publicità.

Durante a riunione è a tour promozionale in a sede di İZBAN in Çiğli, i studienti anu datu infurmazioni nantu à İZBAN è u prufilu di u passageru utilizendu linee di trasportu publicu. L'idee sò state scambiate nantu à cumu ottene una percepzione più chjara di İZBAN à l'ochji di u so publicu di destinazione, i passageri, è per annunzià megliu i servizii furniti. Yaşar University Facultà di Comunicazione Relazioni Pùbliche è Dipartimentu di Publicità Capu Assoc. Dr. Ferah Onat: "İZBAN hè un valore assai impurtante per a nostra cità. I nostri studienti analizzaranu İZBAN, chì facilita a vita di a cità è hè diventatu u mezzu di trasportu più impurtante in a cità, da una perspettiva ghjovana. "Produceranu idee di cumunicazione creativa chì aumenteranu l'interazzione è a cooperazione trà İZBAN è a ghjente di Izmir", disse.

À a riunione, hè statu dichjaratu chì i prughjetti da esse pruduciutu da a perspettiva di i ghjovani cumunicatori in u scopu di sta cullaburazione sò aspittati. E prime presentazioni di prughjetti studienti sò previste da esse fatte à a gestione İZBAN in ghjugnu per a valutazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*