Un Mall hè aghjuntu à Marmaray

Un centru cummerciale hè aghjuntu à Marmara: a 1ª Direzzione Regionale di l'Impresa di Ferrovie Statali hà prupostu à u Cunsigliu Municipale Metropolitanu d'Istanbul di cambià l'area di circa 22 mila metri quadrati, chì era "Söğütlüçeşme Train Station Area" in i piani, à "Marmaray Station è". Viaductu Ferroviario Sottu Zona Commerciale".

Custruì un centru cummerciale (centru cummerciale) à a Stazione Söğütlüçeşme di Marmaray hè à l'agenda. A 1ª Direzzione Regionale di l'Impresa di Ferrovie Statali hà prupostu à u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) di cambià l'area di circa 22 mila metri quadrati, chì era "Söğütlüçeşme Train Station Area" in i piani, in "Marmaray Station and Railway Viaduct Under Commercial Area". A pruposta hè stata riferita à a Cummissione di Pianificazione è Travaglii Publici da u Parlamentu.

Kadıköy L'area di a Stazione Ferroviaria di Söğütlüçeşme di 22 mila metri quadrati, chì appartene à TCDD in Hasanpaşa, hè stata pianificata cum'è "Area di Cummerciu è Serviziu Sottu u Viaductu Ferroviario" cù i cambiamenti in i piani di zoning scala 2011/1 è 1000/1 mila appruvati. in 5. À u cambiamentu, Türkiye İş Bankası A.Ş. I membri di a Fundazione Supplementale di a Sicurezza Soziale è di u Fondu d'Aiuti anu oppostu.

Obiezione Kadıköy Hè statu mandatu à a municipalità. Kadıköy A Municipalità hà ancu trasmessu l'obiezione à a Municipalità Metropolitana, cù a vista chì "Un grande centru cummerciale ùn deve esse custruitu in forma di un centru cummerciale in questa zona". A cumissioni pertinenti hà dichjaratu chì u prugettu hè statu realizatu perchè hà ancu passatu à traversu u tarritoriu propiu di a fundazione, è hà nutatu chì hè stata riorganizzata in cunseguenza.

Siccomu a ghjustificazione hè stata eliminata, l'obiezione ùn hè stata trovata adatta. In seguitu, in cunfurmità cù u cambiamentu di u pianu, l'area di a stazione hè stata parcellata è arregistrata in u registru di a terra in u 2012. In dicembre 2013, a pruposta di cambiamentu di u pianu hè ghjunta di novu à l'agenda di l'Assemblea Municipale Metropolitana di Istanbul.

U prublema hè stata di novu evaluata da a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali, è l'opinioni sò state cercate da l'istituzioni nantu à se a funzione cummerciale di l'area sottu u Viaduct Söğütlüçeşme puderia esse preservata. A Direzzione Regiunale di DLH Marmaray (Istanbul) è a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali di u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione anu ancu trovu appropritatu per utilizà u viaduttu d'oru cum'è una zona cummerciale dopu chì i travaglii di cuncepimentu è di custruzzione di u Prughjettu Marmaray sò finiti.

In u rapportu cumunu di e Cummissioni di Pianificazione è Opere Pùbliche, Trasporti è Trafficu, hè statu decisu di valutà u Prughjettu Marmaray dopu avè ricevutu una nova opinione da a Direzzione Regionale di DLH Marmaray, tenendu in contu u statu attuale di u Prughjettu Marmaray. U rapportu hè statu accettatu à l'unanimità in a 12a riunione di dicembre 2013, 4.

Dopu stu sviluppu, a pruposta di a 1ª Direzzione Regiunale di i Ferrovii Statali hè tornata à l'agenda a settimana passata. In a pruposta, e note di u pianu ùn sò micca cambiate, ma l'espressione "Viaductu Ferroviariu Sottu Area di Commerce" hè stata editata cum'è "Stazione di Marmaray è Viaductu Ferroviariu Sottu Area di Commerce". DLH è State Railways anu ancu trovu stu cambiamentu adattatu. A pruposta di emenda hè ghjunta à l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di Istanbul u 9 di ghjugnu 2014. A pruposta hè stata mandata à a cummissione di zoning cun appruvazioni presidenziale.

In reazione à a pruposta, Hüseyin Sağ, un membru CHP di u Cunsigliu IMM, hà dettu: "Kadıköy U distrittu cù i più centri commerciali. Questu serà l'ultima tappa di u metrobus, l'uffiziu di u matrimoniu ghjustu accantu, è una stazione di trasferimentu. Se un centru cummerciale hè aghjuntu, ùn serà micca pussibule di campà quì. U trafficu hè sempre bluccatu quì. "Quandu a pruposta vene à l'agenda di u parlamentu, ci opponemu in i termini più forti pussibuli è, se ne necessariu, faremu una causa", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*