Anu raccoltu firme per a stazione İZBAN

Anu raccoltu firme per a stazione İZBAN: i capi di i quartieri Balatçık, İnönü, Uğur Mumcu, Ahmet Efendi, Cumhuriyet è Harmandalı anu prisentatu e firme chì anu raccoltu à u sindaco di Çiğli, Hasan Arslan, per a custruzzione di a stazione İZBAN à Harmandalı. .

Capu di u Distrettu di Balatçık Cahit Tilki, Capu di Distrettu di İnönü Kazım Sönmez, Capu di Distrettu di Uğur Mumcu Hıdır Işık, Capu di Distrettu di Ahmet Efendi Ferman Kaya, Capu di Distrettu Cumhuriyet Ufuk Ünnü è Capu di Distrettu Harmandalı an Central District BeZİBAN per stabilisce a stazione di Harmandalı an Central District BeZin l'entrata di Harmandalı. Raccogliendu 10 mila firme in pocu tempu, i muhtars trasmettenu e so petizioni firmate à u presidente Hasan Arslan. U sindaco Hasan Arslan, chì hà prumessu di mantene sta dumanda à l'agenda riunendu cù tutte l'istituzioni è l'urganisazione necessarie è di piglià l'iniziativi necessarii per custruisce una stazione in a regione, hà enfatizatu chì hè nantu à a so agenda di custruisce urgentemente una stazione İZBAN in a regione. .

PRESIDENTE ARSLAN; A STAZIONE İZBAN hè nantu à a nostra AGENDA

U presidente Hasan Arslan hà dettu chì sia i citadini chì vivenu in i quartieri in a regione Harmandalı, è i studienti è i docenti chì studianu à l'Università Katip Çelebi prufittàranu di a fermata İZBAN, chì hè dumandata à esse stabilita in u District Ahmet Efendi. Dichjarà chì u prublema di a stazione İZBAN hè stata à l'agenda dapoi un tempu, u sindaco Hasan Arslan hà dettu: "Vulemu portà i migliori servizii per i nostri quartieri. I nostri citadini anu una dumanda per a stazione.

Vulemu ancu una stazione in questa regione. Stabbilimentu di una fermata İZBAN ùn hè micca solu per noi. Ci scuntremu cù a Municipalità Metropolitana di Izmir è i funzionari İZBAN. Izmir Katip Celebi University Rector Prof. Dr. Averemu ancu u sustegnu di Galip Akhan. Vogliu chì sia sicuru chì faremu ciò chì hè u nostru duvere ".

OGNI PROBLEMA SENZA ECCEZIONI SERÀ RISOLTU À A TABELLA DI MAYTARS

U sindaco di Çiğli Hasan Arslan, chì hà ascoltatu i prublemi di i capi chì travaglianu in Çiğli unu per unu è hà pigliatu note, hà dettu chì truvà una suluzione à i prublemi di i nostri capi hè unu di i so duveri primari è chì ponu realizà stu travagliu attraversu u dialogu. U presidente Arslan, signalendu chì una nova era hè stata entrata, hà dettu: "Avemu implementatu u nostru prughjettu di a scrivania di i capi.

Ci importa assai di i prublemi di tutti i nostri capi di quartiere. U desk di u capu seguitarà i travaglii. Correrà cum'è un clockwork, i prublemi seranu salvati è risolti immediatamente. Nimu ùn serà impeditu di truvà suluzioni à i so prublemi. A municipalità di Çiğli esiste per furnisce u megliu serviziu è per presentà i più belli prughjetti ".

"10 MIL SIGNATURE" PER İZBAN STOP

Ahmet Efendi Neighbourhood Headman Ferman Kaya hà dettu chì a dumanda più impurtante per u so quartiere hè a stazione İZBAN, è hà dettu chì grazia à a fermata di metro İZBAN, chì hè prevista per facilità u trasportu, viaghjà diventerà un piacè per l'anziani è i zitelli, micca. una prova.

Indittendu chì sei quartieri prufittàranu di a fermata, Kaya hà dettu: "Questa fermata hè necessaria micca solu per a ghjente di u quartiere, ma ancu per i studienti di l'Università İzmir Katip Çelebi".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*