A custruzzione di l'ultima sezione di a strada divisa Kütahya-Gediz-Uşak hà iniziatu

Sezione finale di a strada divisa di l'autostrada Kütahya-Gediz-Uşak Iniziata a custruzzione di strada divisa di l'ultimi 79 chilometri di l'autostrada Kütahya-Çavdarhisar-Gediz-Uşak hè stata iniziata cù una cerimonia.
Una cerimonia hè stata tenuta in u situ di custruzzione stabilitu per i travaglii di custruzzione di strada in Abide Village di Gediz District.
Facendu un discorsu in a cerimonia, u Direttore Regionale di l'Autostrade Bursa 14th, Öner Özgür, hà dettu chì a seconda parte di l'autostrada Kütahya-Çavdarhisar-Gediz-Uşak, di 125 chilometri, chì hè unu di l'assi più impurtanti chì cunnetta Kütahya à İzmir, hè duvuta à u cantiere di custruzzione stabilitu in u paese di Abide di Gediz, hà dettu ch'ellu cuntinueghja.
Highways Bursa 46th Regional Manager Öner Özgür hà dichjaratu chì i travaglii stradali divisi nantu à l'autostrada di 14 chilometri trà Kütahya è Çavdarhisar seranu finiti prestu, aghjustendu chì cù a fine di l'ultima sezione di 79 chilometri trà Çavdarhisar-Gediz-Uşak, chì hè appena principiatu, una altra strada assai impurtante chì costarà 350 milioni di lire in totale.
In u so discorsu, Ak Party Kütahya Deputy Soner Aksoy hà dettu chì unu di i più grande fattori in u successu di u Partitu Ak in u core di u populu hè i prughjetti stradale divisu.
U deputatu Soner Aksoy, chì hà dichjaratu chì u 65 per centu di a pupulazione di Kütahya vive in e regioni chì vanu à Aslanapa, Çavdarhisar, Örencik, Aydıncık, Emet, Gediz, Simav, Pazarlar, Şaphane, Yenikent è Uşak nantu à a strada stradale, hà dettu chì u Kütahya. -Autostrada Çavdarhisar-Gediz-Uşak Hà dichjaratu ch'ella guadagna importanza à u tempu chì passa è u so flussu aumenta rapidamente.
U deputatu Aksoy hà dettu: "Ci era parechji servizii in Gediz. Attaccà una grande impurtanza à sta strada trà i numerosi servizii furniti, da a scola à u gasu naturale, da TOKİ à i so stagni.
U guvernatore di Kütahya, Şerif Yılmaz, hà dettu ch'ellu era felice di sparà u primu cultellu inseme cù a ghjente di Gediz per a strada divisa Çavdarhisar-Gediz-Uşak, chì hè unu di i prughjetti impurtanti chì cambiaranu u destinu di Kütahya.
Dopu à i discorsi, i sacrifizii sò stati fatti per a strada, e preghiere sò state fatte è i primi travaglii di strada sò cuminciati cù l'equipaggiu di custruzzione.
Highways Bursa 14th Regional Director Öner Özgür, AK Party Kütahya Deputy Soner Aksoy, Kütahya Governor Şerif Yılmaz, Gediz District Governor Mehmet Yılmaz, Gediz Deputy Mayor Hakan Arpacı è i citadini anu assistitu à a cerimonia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*