İZBAN hà avvicinatu Torbalı

İZBAN hà cuntattatu Torbalı: U sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir Aziz Kocaoğlu hà esaminatu i travaglii realizati per allargà a linea İZBAN di u Sistema Suburbanu di İzmir à Torbalı (Tepeköy), realizatu in partenariatu cù TCDD è a Municipalità Metropolitana di İzmir.

Visità a stazione è l'attraversamenti di l'autostrada cumpletati da a municipalità metropolitana di İzmir, u sindaco Aziz Kocaoğlu, chì hà ricevutu infurmazioni da u sindaco di Torbalı Adnan Yaşar Görmez, u subsegretariu generale di a municipalità metropolitana Raif Canbek è i funzionari di a cumpagnia di l'imprenditori, hà dettu: "In i nostri ochji, u travagliu hè fattu. TCDD hè ancu travagliatu duru è veloce per cumpletà l'elettrificazione è a signalazione. Quandu dicenu "ok", cuminceremu i voli di prova ", disse.

Ricordendu chì İZBAN coopera cù TCDD in a linea Torbalı di 80 chilometri è in a linea Aliağa-Menderes di 30 chilometri, u presidente Aziz Kocaoğlu hà dettu: "Fanu elettrificazione è signalazione cù linee doppie. Custruemu ancu stazioni, ponti è culverts. In u nostru parè, u travagliu hè fattu. Di sicuru, questu hè un prughjettu cumunu, quandu avemu finitu inseme, ghjunghjemu à u scopu cumunu. Prevemu di finisce u nostru travagliu per ghjugnu 2014, seguitemu quellu calendariu. Semu pronti ogni volta chì l'elettrificazione è a signalazione sò finite ", disse.

Ricordendu chì a municipalità metropolitana di Izmir hà finitu a custruzzione di 5 stazioni è 8 passaggi autostradali nantu à a linea Torbalı, u sindaco Kocaoğlu hà continuatu e so parolle cusì: "Semu in u mità di a stazione di Kuşçuburun, chì hè stata aghjunta à u prugettu dopu secondu i bisogni. di a linea. Tuttavia, ùn avemu nunda per impedisce chì i treni o u sistema di travaglià quì. Avemu passatu quellu stadiu. Ci sò opere belle, pudemu fà ancu quandu i treni sò in corsa, senza prublema. TCDD hè ancu travagliatu duramente per finisce sta linea rapidamente. Quandu dicenu "ok", avemu da principià a prova. Dighjà i trailers anu cuminciatu à ghjunghje. Avà aumentemu a linea İZBAN à 110 chilometri. Prestu, ci hè a pussibilità di andà in Selçuk aghjunghjendu altri 30 chilometri à u sudu, è à Bergama aghjunghjendu altri 45 chilometri à u nordu. Allora allargemu a linea di più di 75 chilometri. Quandu facemu questi, averemu un sistema suburbanu di 185 chilometri è ghjunghje à Selçuk è Bergama. A maiò parte di elli sò andati, uni pochi restanu. Semu estremamente soddisfatti di u travagliu chì avemu fattu. Questu hè un prughjettu implementatu per a prima volta da una impresa statale è una cumuna metropolitana. Semu felici d'avè purtatu un tali assi di trasportu in a nostra cità. "Continuemu à travaglià per fà novi".

110 stazioni in Develi, Tekeli, Pancar, Torbalı è Tepeköy sò state custruite da a Municipalità Metropolitana di Izmir nantu à a linea supplementaria chì aumenterà a periferia di Izmir à un totale di 5 chilometri. Tekeli, Pancar, Kuşçuburnu, Menderes Gölcükler, Torbalı center, Tepeköy, Develi autostrada soprapassa è Cumaovası autostrada sottupassa sò stati custruiti in modu di furnisce un trasportu ininterrottu per i veiculi nantu à a linea. Per i citadini di attraversà a strada, u passaghju pedonale custruitu in Torbalı Ertuğrul Junction hà cuminciatu à serve. Evaluendu e dumande è e novi bisogni da i citadini, a Municipalità Metropolitana hà iniziatu i prughjetti di 2 passaggi pedonali in questu cuntestu.

Per d 'altra banda, l'opere di a stazione Torbalı Kuşçuburnu, chì hè stata inclusa in u prugettu più tardi per risponde à i bisogni crescenti di a linea, cuntinueghjanu. Inoltre, i sistemi di cumunicazione è i travaglii di posa di fibra ottica di a linea sò realizati in parallelu cù l'attività di l'elettrificazione è di i sistemi di segnalazione di TCDD. U costu d'investimentu tutale di a linea supera i 37 milioni di TL, cù 255 milioni 32 mila TL per stazioni è sistemi di cumunicazione è 780 milioni 70 mila TL per traversate stradali.

Dopu hè Selcuk

Cù a messa in funzione di a nova linea İZBAN, i passageri chì imbarcanu da Aliağa è u centru di a cità anu l'uppurtunità di viaghjà in modu sicuru, rapidu, ininterrottu è cunfortu à Torbalı. I passageri di Selçuk, Bayındır, Tire è Ödemiş puderanu ancu viaghjà cù u sistema ferroviariu da Torbalı à u centru di İzmir è da quì à Aliağa.

Cuntinuendu i so sforzi per migliurà a reta di u sistema ferroviariu, a Municipalità Metropolitana di Izmir prepara ancu prughjetti di applicazione per allargà u Sistema Suburbanu di Izmir İZBAN à Selçuk. In questu cuntestu, 26 stazioni (stazioni Sağlık è Selçuk), 2 passaggi autostradali è 3 passaggi autostradali di tippu culvert seranu custruiti nantu à a linea di 6 chilometri trà Torbalı-Tepeköy è Selçuk.

DIVISIONE DI TRAVAIL CU TCDD

Sicondu u protokollu firmatu da a Municipalità Metropolitana cù TCDD, e custruzzioni di a stazione è i passaggi di l'autostrada sò stati fatti da a Municipalità Metropolitana di Izmir. A ferrovia unilinea esistente da Cumaovası à Torbalı hè stata doppia traccia da TCDD. A custruzzione di i muri di prutezzione di a linea, l'estensione di i sistemi di signalazione è elettrificazione à Torbalı Tepeköy in cunfurmità cù a linea Aliağa-Cumaovası hè ancu fatta da TCDD.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*