E linee di tram in Eskişehir anu mobilizatu à tempu i cummercianti è u mercatu immubiliare.

E linee di tramvia in Eskişehir anu attivatu tramindui i cummercianti è u mercatu immubiliare: Mentre a reta di tram era grande cù l'opere di Eskişehir Metropolitan Municipality Light Rail System Enterprise (ESTRAM) è e nuove linee aghjunte, hè statu informatu chì sta situazione hà affettatu positivamente sia. i cummercianti di a regione è u mercatu immubiliare.

Gazi Çelik, presidente di Eskişehir Chamber of Realtors è Membru di u Cunsigliu di Eskişehir Chambers of Craftsmen and Craftsmen, hà dichjaratu chì e novi linee di tram chì entranu in serviziu anu affettatu u mercatu immubiliare è ancu i cummercianti. Dichjarà chì a linea di tramvia Eskişehir hè un esempiu per parechje cità è chì hà ancu cambiatu e pussibulità nantu à e rotte ghjunte da u tram, Gazi Çelik hà dettu: "Ora, sia a ghjente di Eskişehir sia noi sò abituati à u tram. Pensu chì u tram hè un strumentu chì facilita a vita cuntempuranea. Comu sapete, a nostra cità hè stata a seconda trà e cità vivibili. Pensu chì u trammu cuntribuisce ancu à stu gradu. In i periodi chì seguitanu, ci sò stati linee di tramvia chì si stendenu finu à quattru quartieri. À u principiu di sti linii; A linea Çamlıca-Batikent, e linee Emek 71 Evler venenu. Ùn importa micca induve passa a linea di tramvia appena aperta, aghjunghje valore à tuttu in i punti chì ghjunghje. Aumenta ancu l'affari di i cummercianti quì. Per d 'altra banda, l'usu di trams; Occupa ancu un postu impurtante in quantu à esse assequible è à esse un investimentu ambientalista chì cura l'equilibriu ecologicu ".

Nutendu chì l'usu di tramvii in u trasportu publicu hè un investimentu degnu di Eskişehir, Çelik hà dettu: "Cù e nuove linee aghjunte, a reta di tramvii furnisce un valore aghjuntu di 50 per centu, ancu 60 per centu in i lochi, in i beni immubiliarii di a cità. ."
Dichjarà chì u tram affetta ancu positivamente a qualità di u serviziu, ma chì anu sempre cunsideratu u putenziale studiente malgradu questi aumenti, Gazi Çelik hà dettu: "Avemu cura di furnisce ogni tipu di supportu è cunvenzione per i nostri studienti. In termini di opportunità, i nostri studienti è a nostra ghjente cuntinueghjanu à sustene i nostri studienti micca solu in immubiliare, ma ancu in ogni sughjettu. A ghjente di a cità è i nostri cummercianti campanu inseme cù i nostri studienti. Facemu un sforzu per assicurà chì questu intrecciamentu ùn finisci micca è cuntinueghja. Vulemu chì Eskişehir sia sempre ricordatu cum'è una cità studentesca ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*