Grande interessu in a linea di funivia Yenimahalle- Şentepe (Galleria di foto)

Grande interessu in a linea di telecabina Yenimahalle-Șentepe: A linea di telecabina Yenimahalle Şentepe, chì hè unu di i prughjetti impurtanti purtati da a Municipalità Metropolitana di Ankara à a Capitale, hà iniziatu u serviziu.

Dopu à a fine di i test drive, chì durò circa 3 mesi per u cuntrollu di sicurità, a linea di telecabina Şentepe, chì hè stata offerta à u publicu, hè stata aperta, è a ghjente di l'area circundante hà sperimentatu l'eccitazione di viaghjà cù u telefuninu. . A linea di funivia Yenimahalle-Șentepe, chì hè stata messa in serviziu cù a participazione di u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Melih Gökçek, hà piacè à i residenti di a capitale.

Ancu s'è i passageri chì utilizanu a linea di funivia chì partenu da a stazione di metro di Yenimahalle è cuntinueghjanu à a regione di l'antenne Şentepe per a prima volta eranu inquieti in prima, anu manifestatu u so "divertimentu" per via di u viaghju chì anu fattu cù a vista di Ankara, è anu dettu. , "Avemu ghjuntu à u metro fighjendu a vista di Ankara senza entre in u trafficu. Vulemu ringrazià u nostru presidente Melih Gökçek per questu mille volte ".

Fornendu l'usu gratuitu di a funivia, a Municipalità Metropolitana furnisce un viaghju veloce è còmode in altre parti di a cità trasferendu da Şentepe à a Stazione Metro Yenimahalle.
GRAZIE DA SENTEPELIERS AL PRESIDENTE GÖKÇEK

Esprimendu a so satisfaczione per l'apertura di a linea di funivia Yenimahalle Şentepe, i residenti di Şentepe anu ringraziatu u sindaco Gökçek per avè purtatu stu serviziu à i so pedi. Nutendu chì a linea di funivia, chì hè stata messa in serviziu per u trasportu per a prima volta in Turchia, hè un grande privilegiu per elli, i residenti di Şentepe anu manifestatu i so pinsamenti nantu à questu sughjettu cusì:

"Ahmet Yıldırım (Retired): Cavalchemu per a prima volta, vuliamu pruvà, è eramu assai felici di furnisce un tali serviziu. Spergu chì i teleferichi seranu custruiti in tutta Ankara. In u passatu, s'è tù avia una vittura, era megliu chè voi, si pudia andà in ogni locu cum'è vo vulete. Ma s'è vo ùn avete micca una vittura, vi saria miserable nant'à e strade. Avà, noi, ritirati è anziani, pudemu andà in ogni locu chì vulemu facilmente, in autobus, metro è funivia in Ankara, gratuitamente. Prima chì u funiculu hè statu custruitu, avemu aspittatu per u minibus, è i minibus in entrata eranu pieni, è eramu miserable. Avà possu lascià a casa è andà in ogni locu chì vogliu in 10 minuti. Chì Diu sia cuntentu di Melih Gökçek, vogliu ch'ellu vincite un altru mandatu è tali bellezze continuanu.

Orhan Yıldız (Impiegatore): Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana per u so travagliu. Eru andatu à Şentepe 1-2 volte prima in vittura. Avà ùn entremu micca in u trafficu, avemu tiratu a nostra vittura à a stazione senza risicu è andemu à Şentepe cun piacè.

Şaziye Yıldırım (Casalinga): Induve aghju campatu, aghju avutu à marchjà per 20 minuti per cullà in u minibus, ma avà, quandu marchjò à a funivia per 8 minuti, aghju in u funiculu è scende immediatamente à Yenimahalle. Viaghjà fighjendu a vista di Ankara. Induve altru possu vede sta vista? Sò tantu felice. Grazie mille à quelli chì ci anu purtatu stu serviziu.

Ayşe Çakmak (Retirata): Sò assai cuntentu di l'apertura di a linea di funivia Yenimahalle Şentepe. A distanza trà Yenimahalle è Şentepe hè stata corta quant'è 5 minuti per noi. Aghju viaghjatu cunfortu è in più, in vista di Ankara. Nanzu, u nostru viaghju avia pigliatu 20-25 minuti, avariamu avutu miserable. Avà sò ghjuntu à Yenimahalle da Şentepe in pocu tempu. Grazie mille, chì Allah sia cuntentu di Melih Gökçek.

Duru Yıldız (studiente): A funivia era assai bella. Aviu paura perchè mi sò ghjuntu prima, ma l’anu fattu bè, hè megliu à piglià st’aria fresca chè à rispirà quellu cattivu pudore in e vitture.