Izmir ùn pudia finisce a telecabina Denizli hè finita

İzmir ùn pudia finisce a telecabina Denizli hè finita: Mentre a telecabina Balçova, chì hè diventata u simbulu di İzmir, hè stata lasciata à u so destinu per 7 anni, a Municipalità Metropolitana di Denizli apre a teleferica stabilita trà l'altopiano Bağbaşı-Zeytinli in serviziu 4 mesi dopu.

Mentre İzmir ùn hà micca pussutu ghjunghje à a funivia in a muntagna Balçova Dede, chì era chjusa per motivi di mancanza di salvezza di vita, per 7 anni, Denizli hà cuminciatu à attaccà in questa zona. A custruzzione di a funivia da esse custruitu trà Bağbaşı è Zeytinli Plateau in Denizli hà iniziatu stu mese. U sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, hà annunziatu chì apriranu a facilità à a fine di 4 mesi. A custruzzione di a funivia, chì cuntinueghja in Izmir, cuntinueghja à cuntà. L'ufficiali di a Municipalità Metropolitana di Izmir si sò astinuti di dà una data chjara per a fine di a funivia, chì pò esse eretta solu cù 7 pali in 3 anni. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, à a quistione di quandu a custruzzione di a funivia di Yeni Asır serà ultimata recentemente, "Ùn damu micca una data. Ma si apre in questu annu ".

solu 3 poli
Ancu s'ellu si dicia chì a custruzzione di u funiculu di Balçova, chì hè unu di i simboli di a cità, seria finita u 30 d'aprile di u 2014, ùn pudia esse messu in serviziu à a data prumessa, cum'è hè stata ripetutamente sperimentata a custruzzione di u metro di Izmir. Mentre era previstu di trasportà 800 passageri à l'ora in cabine di 8 persone nantu à a linea di funivia di 1300 metri di lunghezza, solu 7 di i 8 pali di funivia puderanu esse eretti à a fine di un periodu di 3 anni. Mentre l'apertura di a funivia di Balçova ferma finu à un'altra primavera, i citadini chì vivenu in Denizli, à u cuntrariu di a ghjente di Izmir, cuminciaru à cuntà i ghjorni per ghjunghje à a funivia chì deve esse custruitu in e so cità.

più longu in Denizli
Spieghendu chì 1396 mila persone ponu esse trasportate à l'ora cù 8 cabine per 24 persone nantu à a linea di funivia di 2 metri di lunghezza, u sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, hà dichjaratu chì i travaglii di custruzzione iniziati trà Bağbaşı è Zeytinli Plateau seranu cumpletamente finiti da a fine di sittembri prossimu. Facendu una dichjarazione à Güventepe, l'ultimu puntu di a funivia, à una altitudine di 1100, Zolan hà dichjaratu chì a facilità cuntribuisce à u turismu urbanu in l'estiu è l'invernu. Nutendu chì 30 case di bungalow seranu custruite per l'alloghju di i visitori, u sindaco Zolan hà dettu chì a custruzzione di a funivia, chì hè stata offerta per 15 milioni 500 mila lire, costarà 20 milioni di lire cù altre facilità.

era chjusu in u 2007
L'installazione di funivia in Balçova sò stati chjusi u 5 di nuvembre 2007, dopu un'ispezione da a Càmera di l'ingegneri meccanici di Izmir Branch, postu ch'elli sò stati abbastanza usurati per mette in periculu a vita di e persone. A municipalità metropolitana di Izmir hà publicatu una offerta u 7 di ghjennaghju di u 2010. A municipalità metropolitana hà annullatu l'offerta vinta da STM-Yapıkur da Izmir per via chì i documenti incompleti sò stati presentati. L'affare hè statu purtatu in tribunale è hà finitu in delusione dopu un periodu di attesa di 4 anni. Hè statu revelatu chì a cumpagnia in quistione hà dumandatu à u tribunale è hà dumandatu un rinviu di fallimentu per a causa chì era in debitu. A cumpagnia hà annunziatu chì a stallazione, chì i fundamenti sò stati posti da u presidente Aziz Kocaoğlu in aprile 2013, serà cumpletu è messu in serviziu u 31 di dicembre di u 2013. Tuttavia, questu ùn hè micca successu. A municipalità, chì l'ultima risposta à una dumanda di citadinu in u scopu di a lege nantu à l'accessu à l'infurmazioni, hà datu u 30 d'aprile di u 2014 cum'è a data di fine di u travagliu. Tuttavia, i travaglii di custruzzione, chì avianu un costu d'investimentu di 12 milioni 65 mila lire, ùn sò micca stati cumpletati da tandu. Kocaoğlu hà rispostu recentemente à a dumanda di Yeni Asır nantu à quandu a custruzzione serà finita: "Ùn damu micca una data. Ma aprirà in questu annu ", hà rispostu.

"Sò goffo"
Hà fattu dichjarazioni interessanti in a cerimonia di inaugurazione di u Centru Culturale Seferihisar, chì si terrà in cooperazione cù a Municipalità Metropolitana di Izmir è a Municipalità di Seferihisar. Parlendu di e critiche "incompetenti" fatte annantu à ellu, Kocaoğlu hà dettu: "Semu incompetenti. Sò goffa. Ùn pudia riesce à publicità cù soldi municipali. Aghju prutettu a pruprietà di a cumuna, ùn aghju micca pussutu distrughjella, per offre à l'investimentu. Questa incompetenza hè un badge d'onore chì saraghju fieru per u restu di a mo vita, è dopu i mo figlioli. "S'ellu hè incompetenza, hè sopra à i nostri capi". A dichjarazione di Kocaoğlu à un citadinu chì hà dichjaratu ch'ellu hà tricotatu in un mercatu ch'ellu hà visitatu in Sığacık dopu à a ceremonia, "Varaghju in casa quandu mi ritirò" hà causatu a risa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*