L'apertura di a linea YHT Ankara-Istanbul pò esse ritardata

L'apertura di a linea Ankara-Istanbul YHT pò esse ritardata: A gestione ferroviaria, chì hà subitu una grande trasfurmazioni versu a mudernizazione, hè aperta à u settore privatu.

Ministru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni, Lütfi Elvan, hà signalatu ch'elli avissiru piglià stu passu rapidamente è disse: "Ùn sò micca sapè s'ellu serà in tempu per questu annu, ma avemu da apre l'operazioni ferroviarie à u settore privatu".

U Ministru Elvan hà dettu chì anu iniziatu studii tecnichi per apre l'operazioni ferroviarie à u settore privatu.

Dichjarà chì u trasportu di merci serà apertu à u settore privatu è chì anu bisognu di travaglià nantu à u trasportu di passageri, Elvan hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à stu passu impurtante da fà:

CARICA TRANSPORT OK

Avemu pianificatu di apre rapidamente l'operazioni ferroviarie à u settore privatu. Custruiremu l'infrastruttura, offremu à u so serviziu è riceveremu affittu. Avemu bisognu di determinà un mudellu per cumu è in quale manera serà apertu.

Fighjemu chì tipu di regulamenti supplementari seranu dumandati, quali sò l'esempii in u mondu, è quali paesi anu successu. In cunsiquenza, scriveremu una carta di strada è involuceremu rapidamente u settore privatu in questa materia. L'operatori di autobus dicenu "apre ancu questu à i passageri". Ma a nostra priorità hè u trasportu di merci. Dopu, u passageru pò ancu vene à l'agenda.

PESO DI TRENI DI VELOCITA

A più grande cuntribuzione di i treni d'alta velocità à stu paese serà in u trasportu di merci. Cuntribuisce à l'aumentu di a cumpetizione. Cuntribuiscenu à stu paese in u trasportu di merci piuttostu cà u trasportu di passageri. A linea chì si estende à Mersin hè più nantu à u trasportu di merci chè di passageri. Purtate solu passageri in Treni d'Alta Velocità.

NESSUN RISULTAT ANCORA DISPONIBILE

U Ministru Elvan hà dichjaratu chì i test drives nantu à a linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul cuntinueghjanu è chì l'ingegneri spagnoli sò assai prudenti in questu sensu. Enfatizendu chì a sicurità di a linea hè di primura, Elvan hà dichjaratu chì a linea serà aperta ancu s'ellu ci hè un brevi ritardu, è chì nisun risultatu hè statu ancu ghjuntu in u tentativu di sabotage in quantu à u tagliu di i cavi di signalazione.

VA A 200 KILOMETRI

I treni normali viaghjanu à 30-40 chilometri per ora. In u trenu d'alta velocità, pò ghjunghje sin'à 200 chilometri. Ùn ci hè micca trasportu di merchenzie nantu à e linee di Trenu d'Alta Velocità, ma tramindui i trasporti è i passageri ponu esse trasportati nantu à a linea di treni d'alta velocità. Si pò ghjunghje sin'à vitezza di 200 chilomitri quannu carichi di passageri è 100-120 chilomitri chilomitri carichi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*