Prutestatu à a fermata di l'autobus per l'aumentu di u trasportu in Ankara

L'aumentu di u trasportu in Ankara hè statu protestatu à a fermata di l'autobus: l'Associazione per i Diritti di i Consumatori (THD) hà protestatu l'aumentu di u trasportu in e fermate di l'autobus di Kızılay. Dichjarà chì a capitale hè una di e cità più caru in u trasportu, i membri di l'associu anu dettu chì presentanu una demanda per annullà l'aumentu.

I membri di THD si sò riuniti à a fermata di l'autobus davanti à l'edificiu di a municipalità di Çankaya è anu apertu banners chì dicenu "Ùn vulemu esse poveri in u trasportu" è "U trasportu hè un dirittu è ùn pò micca esse vendutu".

U presidente di THD Turhan Çakar hà ricurdatu l'aumentu di i tariffi di trasportu. Dichjarà chì Ankara hè una di e duie cità cù u trasportu publicu più caru in Turchia, cù l'ultimi aumenti di prezzi, Çakar hà dettu, "UKOME è i funzionari municipali dicenu chì furnisce servizii di trasportu à pocu pressu senza vergogna o cuscenza. Sicondu quest'ultima decisione di aumentu, ci hè statu un aumentu di 14.3 per centu in e carte multi-imbarcu aduprate per l'autobus publichi, u metro è l'Ankaray, è ancu l'autobus è i minibusi privati ​​privati. L'aumentu di i tariffi scontati per i studienti è i prufessori hè di 15,4 per centu. "A tarifa unica per l'autobus municipali, u metro è Ankaray hè stata aumentata di 30 per centu". disse.

Dichjarà chì l'aumentu colpisce più e famiglie di u salariu minimu, Çakar hà dichjaratu chì se a famiglia di u salariu minimu ùn hà micca altru ingressu, pagherà trà 11.35 per centu è 23.6 per centu di u so salariu cum'è tariffu di trasportu.

Dichjarà chì Ankara hè diventata una di e cità più caru in Turchia cù questu ultimu aumentu di u trasportu urbanu, Çakar hà ancu nutatu chì hè diventata una di e capitale più caru in u mondu. Aghjunghjendu chì u dirittu à u trasportu ùn pò micca esse impeditu, Çakar hà dettu chì anu da dumandà à u tribunale per annullà l'aumentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*