L'autostrada Diyarbakır-Bingöl hè stata aperta dopu à 23 ghjorni

L'autostrada Diyarbakir-Bingöl hè stata riapertura dopu à 23 ghjorni: A causa di a prutesta di a stazione di Gendarmeria è di e custruzzioni di diga, l'autostrada Diyarbakır-Bingöl hè stata riapertura à u trafficu dopu chì e prutestazioni sò state finite cù a chjama di Abdullah Öcalan è a dichjarazione di u KCK. Mentre chì u gruppu di manifestanti hà annunziatu ch'elli anu da cuntinuà e so prutestazioni in a tenda chì si stallanu in l'area di u Ponte di l'Acciaio da avà; Hè statu infurmatu chì i travaglii di custruzzione di strada nantu à u ponte in a regione di Celik, induve ci sò stati scontri prima, cumincianu à novu da oghje.
L'autostrada Diyarbakir-Bingöl, chì ùn pudia esse trasportata bè per via di i 23 ghjorni di scavà una trinchera tagliando strade contr'à e stazioni di polizia è diga in u Distrettu di Lice di Diyarbakir, è scontri è prutestazioni cù e forze di sicurezza di tantu in tantu, hè stata aperta à u trafficu oghje, cù a fine di l'azzione.
Mentre a prutesta hè stata finita eri sera cù a chjama di Abdullah Öcalan in İmralı è a dichjarazione di l'amministrazione KCK da Kandil, hè statu dichjaratu chì e prutestazioni continuanu cum'è un sit-in in e tende da esse stallate in a regione da avà. nantu. U gruppu di protesta hà dettu ch'elli rispetteranu a dichjarazione fatta da u KCK è l'appellu di Abdullah Öcalan per una lotta demucratica in questa direzzione, è ch'elli cuntinueranu e so prutestazioni in a tenda ch'elli anu stallatu eliminendu i punti di cuntrollu stradale chì anu stallatu. u bloccu stradale.
Mentre l'autostrada Diyarbakır-Bingöl, chì ùn hè micca stata capace di furnisce un trasportu sanu per 23 ghjorni per via di e prutestazioni è induve u trasportu hè realizatu di tantu in tantu cù veiculi blindati militari, hè cumplettamente aperta à u trafficu oghje, hè statu vistu chì L'equipaggiu di custruzzione hà cuminciatu à travaglià nantu à a custruzzione di a strada nantu à u Ponte d'Acciaio, chì hè stata scena di scontri trà manifestanti è forze di sicurezza. Mentre i fossati aperti nantu à a strada eranu chjusi, hè statu vistu chì i suldati sguassate i punti di cuntrollu nantu à a strada è dicenu à i veiculi entranti è in uscita chì a strada era aperta. Mentre si vede chì u trasportu, chì hè statu fattu attraversu u District Hani, hè avà fattu via Fisovası, e tracce di prutestazioni è scontri chì durò 23 ghjorni sò sempre in a regione.
2 PERSONI MORTI, PASSU FERITI
Durante u tagliu di strada di 23 ghjorni, scavi di trincee è scontri per prutestà a custruzzione di stazioni di polizia è diga in a regione, 2 persone anu persu a vita è parechje persone, cumpresi suldati, sò stati feriti. Dopu avè ricivutu infurmazioni nantu à i sviluppi, Abdullah Öcalan, chì era in İmralı, hà fattu una dichjarazione scritta u sabbatu, dopu à l'istruzzioni di astenersi da azioni chì forzà micca cunflittu. In a so dichjarazione, u KCK hà dumandatu chì l'azzioni cum'è u bloccu di e strade, a creazione di punti di sicurezza, è u rapimentu di suldati è di a polizia deve esse firmatu, è chì e diverse azzioni in una manera demucratica deve esse preferita invece.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*