Risposta di Trasportu da u Partitu di i Travagliatori à Izmir Metropolitan

Reazione di u Partitu di i travagliadori à a municipalità metropolitana di Izmir: u presidente provinciale di u partitu di i travagliadori di Izmir, Hüseyin Tugay Şen, hà tenutu una cunferenza di stampa in u centru di a cità di u so partitu è ​​hà fattu dichjarazioni annantu à u novu sistema di trasportu publicu chì a municipalità metropolitana di Izmir hà da cumincià à implementà. 29 ghjugnu. "Questa ùn hè micca una rivoluzione di trasportu, sfurtunatamenti, hè una contra-rivuluzione", disse Şen.
Cum'è parte di u prughjettu "Redesign of the Transportation System" di eshot, u Centru KarşıyakaI cambiamenti radicali sò fatti in u sistema di trasportu di 5 subregioni chì appartenenu à 42 regioni principali, à dì Bornova, Buca è Teleferik. In u scopu di u regulamentu chì deve esse implementatu da u 29 di ghjugnu, u numeru di autobus in u centru di a cità è l'arterie principali seranu ridotti è u trasportu à u centru di a cità serà furnitu da un sistema di transitu. Cusì, i citadini chì anu pussutu andà da un locu à l'altru cù un solu veiculu prima, anu da cambià parechji veiculi.
Sen, chì critica duramente a pratica, hà dettu:
"A Municipalità Metropolitana di Izmir sustene chì menu veiculi di trasportu publicu entreranu in e zone cintrali di a cità, prevenendu cusì a congestione di u trafficu è accurtendu u tempu di viaghju. Cuntrariu di l'affirmazioni, ùn hè micca pussibule di svià u nodu di u trafficu è impedisce u trafficu cù sta applicazione.
Ùn hà nunda à vede cù a MUNICIPALI PUBBLICA !
Cù u novu sistema, circa 1,5 milioni di citadini di İzmir, chì utilizanu autobus in u trasportu publicu ogni ghjornu, seranu vittime. Cù stu sistema basatu di trasferimentu, i nostri citadini puderanu andà da un locu à l'altru cambiendu trè autobus invece di un unicu autobus. Per risolve u prublema di u trafficu, a ghjente di Izmir chì preferisce viaghjà cù u trasportu publicu invece di u veiculu privatu serà dannu. Stu capitu ùn hà nunda à fà cù u municipalismu populista.
Chì feranu i nostri 490 mila citadini disabili chì vivenu in İzmir è i nostri citadini anziani, chì anu un grande postu in a pupulazione di İzmir, da u 29 di ghjugnu? Anu sperienze una prova di trasferimentu. Inoltre, u vantaghju di trasferimentu gratuitu di 90 minuti sparirà in realtà quandu i tempi di attesa sò cunsiderati.
MENTRE METRO È İZBAN ùn sò micca abbastanza, ci hè un trasferimentu da l'autobus à l'autobus ?
In un sistema di trasportu basatu in trasferimentu, ùn ci pò esse un accordu cum'è "bus + bus + bus". A Municipalità Metropolitana di Izmir pò passà à un sistema basatu in trasferimentu dopu avè spargugliatu u metro è altri sistemi ferroviari in tutta a cità. Inoltre, a frequenza di e linee di metro è İZBAN ùn hè micca abbastanza in İzmir. Ùn hè chjaru cumu a capacità di İZBAN è di u metro hè adattata per stu cambiamentu. A causa di l'inadeguatezza in u sistema di signalazione, i voli supplementari İZBAN ùn anu pussutu esse messi in usu. Dunque, hè inevitabbile chì ci sarà agglomération à e stazioni.
"MENTE COMUNE" CONTINUA A ESSERE Ignorata in IZMIR
Annunziata cù u slogan "We Are Breaking Our Game", sta applicazione hè stata decisa senza cunsultà alcuna istituzione. Hè statu annunziatu u 29 di ghjugnu chì l'implementazione principia u 24 di ghjugnu. Per via di ottene opinioni, ùn era ancu necessariu di presentà l'applicazione à e persone pertinenti. Sta situazione mostra chì l'intelligenza di "Sò", "Aghju fattu è hè fatta" chì esiste dapoi 10 anni in a Municipalità Metropolitana di Izmir hè sempre valida è chì "a saviezza cumuna" etc. mostra chì l'espressioni sò usati per pitture l'ochji.
A SOLUZIONE À U NODE DI TRAFFIC hè DI REDUCE U NÚMERU DI VEHICULI SPECIALI
Hè chjaru chì l'arrangementu da esse fattu in i servizii di autobus solu ùn risolverà micca u prublema di u trafficu. U nodu di u trafficu in İzmir pò esse risoltu solu incuraghjendu u trasportu publicu, rendendulu generalizatu in tutte e so forme è riducendu cusì u numeru di veiculi privati ​​​​entranti in u trafficu. Per questu, avete bisognu di equipà tutti i quattru lati di İzmir cù parcheggi sotterranei è sopra terra.
E dichjarazioni di Aziz Kocaoğlu anu ricurdatu à Tayyip Erdoğan
U sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu, in u so discorsu ieri, hà dettu: "Ci sò quelli chì dicenu chì stu prughjettu ùn sopravviverà. Ci sò quelli chì facenu propaganda contru à ellu. Ùn dà micca bonus à quelli chì volenu impedisce stu prughjettu, amate è propiu ". Ci hà accusatu di dì chì « ci sò quelli chì calunnianu u prugettu micca iniziatu dicendu ‘tu poo’. Ellu hà dettu chì una campagna di smear hè stata iniziata; Hà dumandatu à Izmir per ùn crede micca quelli chì dicenu chì u sindaco hè incompetente. Tali dichjarazioni ci anu ricurdatu di Tayyip Erdoğan, chì hà parlatu di "campagne di smear" dopu a so pratica contru ogni nazione è hà dettu "ùn crede micca".
UNEMU A CALL DI TMMOB
Semu d'accordu cù a pruposta di TMMOB chì u Sindaco di a Municipalità Metropolitana è tutti i Direttori Generali rispunsevuli di u trasportu, i so assistenti, i capi di dipartimenti è i superiori anu da viaghjà cù stu sistema per un mese senza aduprà un veiculu ufficiale.
A NOVA APPLICAZIONE DEVE ESSERE ANNULLATA PRIMA DI INIZIARE!
A nova applicazione, chì hà da principià dumenica 29 di ghjugnu, ùn hè micca una rivoluzione in u trasportu publicu, hè una contra-rivuluzione. Cum'è u Partitu di i Travagliatori, chjamemu à a Municipalità Metropolitana di Izmir per finisce immediatamente sta pratica prima di principià. Se l'implementazione principia, cum'è u Partitu laburista, avemu da principià una campagna di firma da u 30 di ghjugnu. À u listessu tempu, urganizeremu manifestazioni di prutesta contr'à sta pratica cù i nostri citadini a settimana prossima ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*