Azzione hè stata presa per a linea ferroviaria Suveren-Guzeltepe

Azzione hè stata presa per a linea ferroviaria Suveren-Güzeltepe: Azzione hè stata presa per a linea ferroviaria Suveren-Güzeltepe chì porta à a riserva di ferru Genç, chì scontra u 650 per centu di a produzzione di minerale di ferru di Turchia cù 10 mila tunnellate annu.

U deputatu di Bingöl di u Partitu di Ghjustizia è Sviluppu (Parti AK) Eşref Taş hà dettu chì 17,2 cumpagnie anu presentatu i schedari per a pre-qualificazione di u prughjettu di l'indagine ferroviaria di 19 chilometri trà Suveren è Güzeltepe, chì hè prevista per aumentà a competitività di u minerale cù u mondu. Dichjarà chì l'azzione hè stata presa per a custruzzione di a ferrovia Suveren-Güzeltepe, chì aumenterà a cumpetitività di a riserva di ferru Genç, una di e più grandi riserve di ferru di Turchia, cù u mondu è a porta à l'ecunumia, u deputatu Taş hà dettu chì sò fendu sforzi intensi per fà u megliu usu di a riserva di ferru Genç è per integrà in l'ecunumia.
"300 MILIONI DI TUNNELLATI DI FERRU sò stati rilevati"

Dichjarà chì 300 milioni di tunnellate di minerale di ferru sò state rilevate in u distrittu di Genç, u deputatu Taş hà dettu chì 650 mila tunnellate seranu prudutte annu. Taş hà dettu: "Per aumentà u valore aghjuntu di u minerale è assicurà a so cumpetitività cù u mondu, ùn ci era altra scelta chè di trasportà per ferrovia. Caru Ministru Dr. U prugettu hà cuminciatu à esse implementatu cù u sustegnu di Cevdet Yılmaz è l'istruzzioni di u nostru Primu Ministru. "Vogliu sprime a mo gratitudine à elli in nome di Genç è Bingöl", disse.

Taş hà dettu chì dopu a valutazione di pre-qualificazione, e cumpagnie chì ponu entre in l'offerta per u prughjettu di studiu seranu determinate è l'offerta si terrà circa 40 ghjorni dopu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*