U presidente Babaş hà pigliatu di novu u prughjettu di a funivia Kastamonu nantu à a so agenda

U sindaco Babaş hà riunitu u prughjettu di a telecabina di Kastamonu nantu à a so agenda: U Prughjettu di teleferica, chì era previstu per esse custruitu da a municipalità di Kastamonu trà u Castellu è a Torre di l'Orologio, ma hè stata chjusa quandu ùn ci era micca permessu di l'Altu Cunsigliu di i Monumenti, torna à l'agenda di a municipalità.
U Prughjettu di Telecabina, chì hè statu cuncepitu da Tahsin Babaş è a so squadra mentre era u Direttore di l'Affari Scientifici in a Municipalità di Kastamonu, hè statu abbandunatu quandu u permessu ùn hè statu ottenutu da l'Altu Cunsigliu di i Monumenti. Tahsin Babaş, chì hè ghjuntu à u postu di Sindaco dopu à l'Elezzioni di l'Amministrazioni Locali di u 30 di Marzu, hà iniziatu u travagliu mettendu u Prughjettu Ropeway preparatu prima nantu à a so agenda.
In questu cuntestu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, hà assignatu una squadra speciale à a municipalità di Kastamonu per i travaglii di Trasformazione Urbana è di restaurazione di i lochi storichi previsti per esse realizati in Kastamonu.
A squadra composta da Istanbul Metropolitan Municipality Survey and Project Head Department Atilla Alkan, Historic Environment Protection Manager Cem Eriş, Urban Design Manager Ali Ergün, Zoning Directorate Mehmet Fatih, Metropolitan Municipality Council Member Civil Engineer Abdullah Özdemir hè ghjuntu à Kastamonu è hà stabilitu una squadra. .fattu ispezioni è visite. Prima, a squadra hà visitatu i lochi storici è turistici di a cità, dopu hà fattu investigazioni in i lochi induve a Trasformazione Urbana serà fatta. Dopu à l'esami accumpagnati da u Vice Sindaco, l'architettu Ahmet Dearoğlu, una riunione di valutazione hè stata realizata cù a participazione di u Sindaco Tahsin Babaş.
À a riunione, u Prughjettu di Cable Car, chì era prima disignatu è presentatu à l'Altu Cunsigliu di i Munumenti, hè tornatu à u palcuscenicu. In quantu à u turismu culturale, hè statu difesu l'opinione chì u Prughjettu Ropeway deve esse fattu. U Prughjettu di Cable Car, chì hè previstu per esse custruitu trà u Castellu di Kastamonu è a Torre di l'Orologio, serà di circa 430 metri di lunghezza è 724 metri d'altezza da a terra nantu à una superficie di 30 ettari. U Sistema di Cable Car hè previstu per esse custruitu cum'è un sistema di punta, chì hè un cunduttore di pinza fissa di circulazione di corda unica è una stazione di ritornu, chjamata gondola di gruppu 6x3x2. Cù u sistema, 4 persone ponu esse trasportate per ora cù un tempu di viaghju di 20 seconde ogni 460 minuti. U costu apprussimativu di u prugettu hè di circa 3,5 milioni di lire ", disse.
Inoltre, à a riunione, u sindaco Tahsin Babaş hà parlatu à a squadra di a Municipalità Metropolitana di Istanbul nantu à i lochi storichi è turistici di a cità è l'impurtanza di u turismu di fede.
Tahsin Babaş, affirmannu chì ci sò palazzi cù 20 o 30 camere in Kastamonu è chì questi palazzi devenu esse restaurati, hà dettu: "Kastamonu hè una cità chì hè più ricca è più diversa di l'ospiti di Safranbolu. L'invitati in Kastamonu sò cum'è nimu in Turchia. Eppuru, sti palazzi storichi in Safranbolu sò stati pigliati sottu prutezzione è stu locu diventa una cità culturale. Noi, invece, simu abbastanza tardi è in daretu in questu sensu. Vulemu accelerà questu ", disse.
Spieghendu chì a municipalità di Kastamonu ùn hà micca restauratu alcuna casa finu à avà, u sindaco Babaş hà dettu: "Hè per quessa chì vulemu fà assai travagliu in pocu tempu. Vulemu ricustruisce a cità producendu prughjetti concreti chì u nostru populu pò vede. Hè per quessa chì vulemu principià da un locu per rializà i nostri assi storichi. Per questu, aspittemu un supportu tecnicu è di prughjettu da e squadre di a Municipalità Metropolitana di Istanbul ".
Spieghendu chì ci hè un fundu da l'Amministrazione Pruvinciale Speciale per e case storiche è palazzi è chì stu fondu ùn hè mai statu utilizatu finu à avà, Tahsin Babaş hà dettu: "In u primu locu, i siti storichi cum'è Şeyh Şabanı Veli Street, Şamlıoğlu Street, Kefeli. Yokuşu, District Beyçelebi, District Mehmet Akif Ersoy, District İsfendiyarbey Preparamu un prughjettu in i zoni induve e case è i palazzi sò densi. Prima di tuttu, mettemu in pratica sti prugetti è lasciemu i nostri citadini à vede ciò chì vulemu fà. Dopu avè vistu sti travaglii, farà una dumanda. Speremu, vedemu i grandi benefici di i studii di Trasformazione Urbana quì. Camineremu l'urbanizazione micca pianificata è riveleremu più lochi storichi. In questu modu, attraeremu i turisti in a cità. I turisti volenu vene in a nostra cità per vede sti palazzi è lochi storichi. Questu furnisce un ingressu supplementu à i nostri cummercianti è u nostru populu, cum'è l'industria senza camini ", disse.
Inoltre, Tahsin Babaş hà dichjaratu chì ci sò prughjetti chì sò stati pianificati prima è chì ùn sò micca stati implementati finu à avà, è hà dettu: "Questi prughjetti includenu u Prughjettu Butchers Carpet, u Prughjettu Bakırcılar Bazaar, Piazza Nasrullah, u miglioramentu di a facciata di Kefeli Hill, Şeyh Şabanı. Migliuramentu di a facciata di Veli Street, Migliuramentu di a facciata di u District di Beyçelebi. Avemu lochi cum'è Vulemu implementà sti prughjetti in un futuru vicinu. In più, avemu u scopu di demolisce u vechju Municipiu è di fà di ellu una piazza assai muderna è pruspera. In questu modu, palesemu l'apparenza di i lochi storichi quì. A parte di questu, cum'è a municipalità, vulemu cumprà 1000 palazzi è fà ristaurate sti palazzi. In questu modu, a caratteristica storica di a cità serà revelata ".
U sindaco Babaş hà dichjaratu chì a cità duveria esse prumuvuta senza sfascià u tessulu urbanu, è hà nutatu chì si impegnà in un travagliu in questa direzzione è intensificà a prumuzione di e bellezze naturali di Kastamonu è u turismu di fede.
A squadra di Istanbul, dopu à sente u sindaco Babaş, hà datu infurmazioni nantu à i prughjetti chì duveranu esse fatti in a cità è chì volenu esse presentati in un futuru vicinu. Atilla Alkan, Capu di u Dipartimentu di Prughjetti di Indagine di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, hà dettu chì dopu à e so investigazioni in a cità, presentanu un prughjettu concretu in un futuru vicinu è chì ponu esse opere di rivestimentu di facciata in alcune strade. Alkan hà dettu ancu chì ci hè un prublema di trafficu in a cità è hà enfatizatu chì anu da fà un studiu per truvà una suluzione à questu prublema è chì certi spazii anu da esse pedestrianized.
Allora, u sindaco Tahsin Babaş hà dichjaratu ch'elli anu travagliatu cù ISBAK, un subordinatu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, nantu à prublemi di trafficu dapoi 3-4 anni è hà dettu: "Ùn avemu micca un modu alternativu. Avemu signalatu in tutta a cità. Taglia u flussu di u trafficu. Prima di tuttu, aghju prughjetti per a strada alternativa chjamata Boulevard orientali è occidentali chì avemu preparatu durante u periodu elettorale. Travagliemu à a realizazione di stu prughjettu. Se ùn avemu micca un prughjettu stradale alternativu, u trafficu in a cità serà imbulighjatu dopu un pocu tempu. Dunque, purteremu u Prughjettu di u Boulevard Ovest à a vita trasferendu e case storiche è i palazzi in una altra regione. Spergu chì, quandu stu prughjettu vene à a vita, u prublema di trafficu in a cità serà eliminatu ".