Bursa New Cable Car Line 50 per centu di scontu in u ghjornu publicu

Bursa Vehicles Recep Altepe
Bursa Vehicles Recep Altepe

A funivia, chì hè u simbulu di Bursa, hà iniziatu i so viaghji cù a so nova faccia. Invitendu a ghjente di Bursa à a funivia, u sindaco metropolitanu Recep Altepe hà dettu: "I nostri voli continuanu per 12 mesi è i prezzi ùn cambianu micca. "Ùn ci sarà nimu chì ùn vede Uludag", disse.

A linea di funivia, chì furnisce u trasportu trà Bursa è Uludağ dapoi u 1963 è hà purtatu milioni di persone à Uludağ finu à oghje, hà iniziatu i so voli dopu una pausa di 19 mesi cù a so faccia rinnuvata. L'ultima volta nantu à l'antica linea di funivia, chì hè stata in serviziu per quasi mezu seculu è hà avutu difficultà à risponde à a dumanda per via di a stanchezza di l'anni, hè stata fatta l'1 di nuvembre di u 2012. E linee è cabine, chì sò stati cumpletamente dismantellati, sò stati riprogettati in cunfurmità cù a tecnulugia d'oghje. A prima fase di a nova linea di telecabina, custituita da cabine muderne di gondola, trà Teferrüç-Sarıalan hè stata cumpletata è hà iniziatu i so viaghji oghje.

Cù u novu sistema, e cundizioni di viaghju di l'anticu difficiuli è prublemi anu lasciatu u so postu per cunsulazione. I cabine, chì ùn puderanu micca viaghjà in venti di 40 chilometri prima, sò stati rimpiazzati da cabine chì operanu ancu in venti di 80 chilometri. Cù e cabine partendu ogni 19 seconde, u fastidiu di aspittà in fila hè statu ancu eliminatu.

Malgradu a ceremonia d'apertura, chì hè stata annullata per via di u malu tempu, assai citadini, da i ghjovani à i vechji, si sò ghjunti à a funivia. U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, chì hà fattu a spedizione Teferrüç - Sarıalan cù i citadini, hà dettu: "50 anni dopu, a funivia rinnuvata hà cuminciatu à serve i nostri citadini cù a so forma nova è muderna. E nostre stazioni è cabine operanu à piena capacità. A so capacità hè aumentata 12 volte cumparatu cù u passatu ", disse.

QUÙ ÙN SI CHIUSU DI ULUDAG, ÙN SERÀ

Esprimendu a so felicità per a messa in serviziu di a linea di funivia rinnuvata, chì i residenti di Bursa è i turisti lucali è stranieri aspettanu ansiosi, Altepe hà dettu: "Ùn ci saranu più lunghe file quì. Quandu i nostri citadini ghjunghjenu, avaranu l'uppurtunità di viaghjà pusendu in cabine più comode chè prima. Ùn viaghja micca in piedi è appiccicatu cum'è prima. In cabine per 8 persone, i nostri citadini ghjunghjeranu à a Stazione Sarıalan da Teferrüç in 15 minuti.

I TURISTI LOCALI È STRANGERI HAN STATI U FACUSU DI INTERESSE

Rimarchendu chì a capacità turistica di Bursa hà cuntinuatu à aumentà in l'ultimi anni, Altepe hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"In u passatu, i turisti domestici è stranieri aspittàvanu in fila per a funivia per ore. Comu si pò vede avà, quì è in cima, i turisti arabi sò digià abituati à a funivia. Perchè i turisti arabi volenu andà in Uludağ ogni ghjornu è piglià aria fresca. Per questu, eranu in grandi prublemi. Ma avà averà l'uppurtunità di ghjunghje à Uludağ in 15 minuti. Uludag sarà animatu cù a fine di e chiuve. Questu aghjunghje un grande valore à l'ecunumia di Bursa è Turchia ".

50 PERCENT OFF ON DAY PUBLIC

Esprimendu chì u 95 per centu di a ghjente di Bursa ùn scala micca Uludağ, Altepe hà indirizzatu à a ghjente di Bursa chì ùn usa micca a funivia. Dichjarà chì furnisce u serviziu cù i prezzi un annu è mezu fà, Altepe hà dettu: "Continuemu à trasportà i citadini à Uludağ cù a tarifa chì avemu persu. Ancu s'è a cumpagnia di l'investitori hà investitu 30 milioni di lire, cuntinueghja à purtà 20 lire andata e ritorno. Perchè guadagna da a liberazione. Ma avemu sempre sconti per i nostri anziani è zitelli. Inoltre, i nostri citadini puderanu viaghjà u marcuri, chì chjamemu u ghjornu di u Populu, cù un scontu di 50 per centu. In altre parolle, una persona da quì andarà è vultà à a cima di Uludağ per 10 lire ".

I citadini chì si sò ghjunti à Uludağ cù l'apertura di a linea di funivia anu nutatu chì era piacevule chì i prezzi di i biglietti eranu abbastanza accessibili.