Crisa di greva in u trasportu in Europa

Crisa di greva in u trasportu in Europa: In l'impurtanti capitali è metropole d'Europa, i cunduttori di taxi anu fattu una greva per prutestà e cumpagnie chì offrenu servizii di taxi per Internet.

I cunduttori di i taxi in Roma, Parigi è Berlinu, è ancu i famosi taxi neri di Londra, anu fattu greva. A greva hà destinatu à Uber basatu in California, chì offre servizii di taxi via a so app per smartphone.

Hè statu dichjaratu chì a cumpagnia Uber hè ghjunta dopu chì hè stata annunziata chì hà unu di i più grandi valori per una cumpagnia di tecnulugia chì hè appena entrata in u cummerciu, cù un valore di 12 miliardi d'euros.

A radiodiffusione tedesca DW hà ricurdatu chì l'applicazione Uber, chì hè stata messa in serviziu in u 2009, permette a cumunicazione diretta cù i veiculi, è chì ci sò parechje cumpagnie in u mondu chì offrenu stu tipu di serviziu.

Mentre i cunduttori di taxi in Berlinu è Amburgo anu decisu di furmà cunvogli, 10 mila taxi o motociclette anu pigliatu l'azzione nantu à e strade in Francia in u scopu di stu serviziu.

Hè statu dichjaratu chì i cunduttori di taxi chì travaglianu in modu tradiziunale ponu piglià solu i passageri chì anu fattu una riservazione prima, è u cliente ùn pò micca piantà u taxi in a strada o micca.

Hè statu dichjaratu chì i cunduttori chì ùn anu micca una licenza ùn anu micca da pagà i 240 mila euro chì i cunduttori di taxi duveranu dà per a licenza.

I cunduttori di taxi, chì anu ancu fattu greva in Roma, a capitale d'Italia, scontu i prezzi di i so cuncurrenti pigliendu 10 euro per viaghju. In Milanu, i tassisti anu fattu greva tuttu u ghjornu. Hè ancu bluccatu u trafficu per via di a creazione di convogli in Amburgo.

In più di a greva ferroviaria in Parigi, i treni chì viaghjanu à a periferia di Parigi si sò uniti à a greva, è ci era una fila di chilometri nantu à e strade chì andavanu à Orly è à l'aeroportu Charles de Gaules è entranu in Parigi da eri matina in a capitale.

I cunduttori è l'utilizatori di a ferrovia anu avutu un mercuri particularmente difficiule, in particulare in Parigi. A doppia greva di a ferrovia è di i taxi hà causatu un grande disagio in a capitale.

A greva di i treni, chì dura da u marti sera, hè sustinuta da quattru sindicati.

A chjama di i sindicati per prutestà contru à a pruposta di riforma ferroviaria, chì hè pruposta di riunisce duie amministrazioni è imprese ferroviarie diverse sottu un tettu in tuttu u paese a settimana prossima, paralizò a vita in a capitale.

E federazioni francesi di tassisti protestanu per a cumpetizione sleale. I taxi chì partenu da l'aeroporti Charles De Gaulle è Orly in Parigi anu causatu longu fila à l'entrata di a cità.

I taxi cuminciaru à cullà davanti à l'ultimu puntu di scontru, a Torre Eiffel.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*