DurmazlarSilkworm tram pruduciutu da a 7a marca di tram di u mondu

DurmazlarSilkworm tram pruduciutu da a 7a marca di tram di u mondu: anu pruduciutu u primu tram domesticu di Turchia. Ancu a Germania, a patria di l'industria DurmazlarIn a marcatura di.

Anu pruduciutu u primu tram domesticu di Turchia. DurmazlarU tram chjamatu Silkworm hè a 7ª marca di tram in u mondu. Micca solu licitazioni lucali, ma ancu Germania, a patria di u settore, DurmazlarIn a marcatura di. I so unichi rivali sò i Cinesi ...

Una marca glubale in l'industria di a machina Durmazlar. In i Stati Uniti, u tank di carburante di i razzi spaziali hè fattu cù machini pruduciuti da ellu. I so machini sò ancu usati in l'Isule Turchi è Caicos in u Caraibi. gigante di a macchina Durmazlar Ùn hè micca cuntentu di questu, hà iniziatu a produzzione di tram è hà datu i primi tram à a Municipalità Metropolitana di Bursa l'annu passatu. U primu trammu domesticu di Turchia, Silkworm, porta i so passageri nantu à e strade di Bursa oghje ... Durmazlar Hüseyin Durmaz, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Holding, hè assertivu annantu à questu tema. "Vendemu u verme di seta in Germania prima. Mi sentu cusì. I costi sò alti quì, ùn ponu micca pruduce. Avemu piena cunfidenza perchè avemu i veiculi chì camminanu. Una volta chì i veiculi chì avemu digià vindutu in Germania cumincianu à muvimenti, pigliaraghju i tamburi è ghjucà in a strada. Ghjucà è ghjucà mè stessu. L'unicu rivali sò i Cinesi. U statu li subsidia. Dopu à l'Alimagna, venderemu ancu in Cina prima. A noi a vendenu dapoi seculi, vendemu ancu noi. "Anch'ellu succederà", dice ...

Custruendu a so visione futura nantu à i machini è i sistemi ferroviari Durmazlar A macchina hè u fabricatore di Silkworm, chì hè a 7a marca di tram in u mondu oghje. Durmazlar U presidente di Holding Hüseyin Durmaz hà dettu chì a produzzione di tram, chì era a ricetta per esce da a crisa di u 2008, hè avà. DurmazlarEllu dichjara chì hè diventatu unu di i principali settori in a produzzione. Durmaz dice chì s'ellu ci hè una dumanda, ponu pruduce 100 tram à l'annu. "Avemu ancu terra è terra vacante. Pudemu pruduce in qualunque fabbrica hè adatta. "L'impurtante hè di avè un prughjettu", dice. Hüseyin Durmaz enfatiza chì anu a flessibilità è l'infrastruttura per piglià pusizioni secondu a dumanda. Ellu rimarca chì oghje i guverni lucali cercanu di risolve u trafficu di a cità cù i sistemi di trasportu publicu, è i sistemi ferroviari si distinguenu in questu. Hà datu 6 veiculi à a Municipalità Metropolitana di Bursa l'annu passatu. Durmazlarhà cuminciatu à perseguite offerte in tuttu u paese. In i mesi passati, hà vintu l'offerta di Izmir per 38 veiculi. In seguitu sò l'offerte per Kayseri, Diyarbakır, Adana, Mersin è Kocaeli è l'offerta di metro per Izmir, Adana è Bursa.

Un tram è un metro vi portanu à Inno Trans.

"A linea Bursa era una di e linee più difficili in Turchia cù a so pendenza di 8.2 gradi è e sezioni tortuose. Ùn hè micca una piccula cosa per ottene. "Silkworm hà dimustratu in Bursa, avemu guadagnatu a fiducia in noi stessi", hà dettu Hüseyin Durmaz, è hà da piglià un tramviu bidirezionale è un veiculu di metro chì hà pruduttu à a più grande fiera di sistemi ferroviari di u mondu, Inno Trans, chì si terrà in Berlinu in settembre. . Andà à u mercatu mundiale cù tramindui è metro. Semu in negoziazioni di partenariatu cù Alstom "I mutori di i veiculi chì custruemu sò pruduciuti da Siemens. 5 mila veiculi chì utilizanu sti mutori viaghjanu in u mondu. Allora ùn simu micca reinventà e cose. Ùn simu micca un terrenu di prova. "Usemu ciò chì hè megliu", dice Durmaz. U prughjettu di u trenu d'alta velocità di Turchia, chì hè in l'agenda di giganti mundiali cum'è Alstom, Bombardier è Siemens, eccita ancu Durmaz. Dice i seguenti nantu à questu sughjettu: "Alstom, Bombardier è Siemens sò assai avanti in u mondu. Beneficiaremu ancu di l'offerta ch'elli riceveranu. Aspittemu chì u trenu d'alta veloce facia a stessa cosa. Se Alstom vince l'offerta è pudemu ghjunghje à un accordu, u farà inseme cun noi. Avemu firmatu un accordu preliminare cù Alstom Transport per stabilisce una joint venture in a produzzione di chassis bogie. Avemu avà negoziatu per partenariatu. Una pista di prova di almenu 2 chilometri hè necessaria per u trenu d'alta velocità. "Se ùn pudemu micca truvà un locu in Bursa, andemu in un locu cù una rete ferroviaria".

S'ellu era avà, ùn entremu micca per via di a carica di travagliu.

Hüseyin Durmaz spiega a crisa di u 2008 è a nascita di Silkworm cusì: "Silkworm era una opportunità di a crisa di u 2008. Quandu l'affari si firmò in u mondu in u 2008, a nostra attività hè ancu diminuita. A causa di l'evoluzione in u mondu, a nostra attività hè diminuita da 100 unità à 35. Eramu in una ricerca. U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa hà ancu cercatu qualcunu per fà stu travagliu gratuitamente in Bursa. Circa 10 cumpagnie sò state visitate. Nisuna risposta pusitiva hè stata ricevuta. Per noi, era un periodu adattatu in quantu à a carica di travagliu per entra in u prugettu. Se avemu da principià oghje, ùn avariamu micca per via di a carica di travagliu in u dipartimentu di machini. A municipalità ùn hà micca parte in questa attività. Anu solu abbracciatu u prugettu. Pudemu processà un centu di 1 millimetru. Cumpiteremu u nostru 2 anniversariu in 60 anni. "Ùn avariamu micca entratu in questu affari senza quella sperienza". Durmaz ùn pò impedisce micca chì Turchia hè tardu in a produzzione di sistemi ferroviari: "In u 1803, un trenu chì viaghjava à una vitezza di 100 chilometri hè statu custruitu in Inghilterra. Avemu pruduciutu u tram naziunale in 2013. "Avemu 210 anni daretu à l'industria". Hà stabilitu u primu centru di R&D in u so settore in u 2010. Daretu à sta iniziativa si trova una forte struttura di R&D, quasi 60 anni di sperienza in u settore, è una gestione di l'impresa famigliali induve i valori sò cunservati.

Stabbilitatu u primu centru R&D di u so settore in u 2010

Durmazlar. Avà, 70 persone travaglianu in stu dipartimentu, facendu sviluppi per i sistemi ferroviari è u dipartimentu di machini. Hüseyin Durmaz hà dettu: "Vulemu cuntinuà a nostra dirigenza in macchinari, creà u settore in sistemi ferroviari è serve u paese", è u so prossimu pianu hè di creà una subindustria in u campu di i sistemi ferroviari in Bursa. "Sustemu questu. Preferimu a produzzione domestica cù a listessa qualità piuttostu chè cumprà da l'esteru. Se ci hè una pruduzzione domestica in Bursa è u so circondu, seria a nostra ragione di preferenza. U nostru scopu hè di mantene a nostra ghjente alimentata è a nostra ghjente impiegata ".

Avanzamu crescendu in a macchina

Durmazlar Esporta u 75 per centu di a so pruduzzioni di machini. I so machini sò usati in 120 paesi. Hà rivenditori in 80 paesi è 1.500 impiegati in a holding. DurmazlarA tradizione di l'esportazione di l'esportazione risale à i tempi antichi. A prima exportazione hè stata fatta in Germania in u 1977. Oghje, a cifra di l'esportazione supera i 110 milioni di dollari. L'annu passatu, a crescita di 8 per centu hè stata registrata in u fatturatu. Quist'annu, l'aspettazione ùn hè micca sottu à u 10 per centu. Hüseyin Durmaz face a seguente valutazione nantu à a crescita: "Avemu prugressu da a crescita di a machina. In l'industria di machini, simu 5th in grandezza in u mondu, senza cuntà a Cina. Semu i primi in u mondu in quantu à quantità, senza a Cina. Hüseyin Durmaz indica chì parechji paesi, eccettu l'Alimagna, ùn si sò ancu recuperati da a crisa di u 2008. "Ùn ci hè micca travagliu in Spagna è Portugallu, pocu in Francia, nimu in Egittu, Siria è Grecia. Ci hè un embargo in Iran. Parechji paesi ùn anu micca ricuperatu da u 2008. Taliani è tedeschi abbandunonu a produzzione di macchine. In stu prucessu, Turchia è Durmazlar A nostra crescita cum'è una cumpagnia hè promettente ".

Purteremu un novu prughjettu di prestigiu à Bursa

Hüseyin Durmaz spiega chì eranu pionieri cù l'alberghi Hilton chì anu apertu in Bursa, è chì anu apertu dui Hilton di 3 stelle è 5 stelle fiancu à fiancu per a prima volta in u mondu. Avà ci hè un prughjettu di residenza è centru cummerciale. "Ci sarà duie residenze è un edifiziu per uffici. Ci sarà ancu un centru cummerciale accantu. Dopu à u metro, entrerete in u centru cummerciale. Serà di novu un prughjettu di prestigiu per Bursa. Cù questu investimentu, diversificà u nostru campu di cummerciale. Avemu stabilitu una grande fabbrica per pruduce materiali d'insulazione, ma simu solu à u principiu di u viaghju. "Coprimu u risicu cù novi imprese".

A parità reduce a chance di cumpetizione

Indipendentemente da u settore, a parità reduce a chance di a Turchia di cumpetizione. Se a parità era unu à unu, scuzzuleremu l'Asia in a cumpetizione. E nostre esportazioni aumentanu in tutti i settori. Aghjunghjemu i nostri obiettivi di 2023 in pocu tempu. "In 2013, l'esportazioni di machini eranu 14 miliardi di dollari. Ci hè un eccessu supply in u mondu. Avemu da cumbatte è cumpete cù tutti. Per questu causa, a preziosa Lira turca ùn hè micca in favore di l'esportatori.

Ci cunniscianu cum'è u paese di u pumadoru

30 anni fà, quandu vulemu vende machini in Germania, ùn pudemu micca vende sottu u nostru nome. Ùn pudemu micca scrive "Made in Turkey". Ci cunniscianu cum'è u paese di u pumadoru, u paese agriculu. Avà, noi è l'intera industria mettimu orgogliosi di a marca "Made in Turkey" nantu à i nostri prudutti. Macchine turchi cuminciaru à esse accettatu in America è l'Europa cun noi.

Offset Law hà da creà un settore

A Legge Offset beneficerà tutti i pruduttori in Turchia. Un settore ùn hè statu stabilitu in i sistemi ferroviari in Turchia. Cù a forza di a Legge Offset, l'imprese straniere cercanu partenarii in Turchia. Questu porta à a furmazione di una industria. Inoltre, se a tarifa di localizazione hè di 50 per centu, u 67 per centu torna à u statu cum'è ingressu cù fatturi cum'è l'impieghi è i tassi. Inoltre, ci hè una cundizione chì una diferenza di prezzu di 15 per centu pò esse datu per l'acquistu di merchenzie domestiche in offerte publiche. U Ministeru di l'Ecunumia annuncerà quali beni entranu in quellu scopu. Probabilmente, i tecnulugii di u sistema ferroviariu seranu ancu inclusi in questu. Per esempiu, se una municipalità dà una diferenza di 1 à noi invece di 1.15 à i Cinesi, turnarà 57 per centu à u statu in quantu à l'impieghi è i tassi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*