Sangue frescu per Erzurum Ski Club

Sangue Fresco per Erzurum Ski Club: L'assemblea generale straordinaria di Erzurum Ski Club, unu di i principali club di sci turcu, hè stata.

In u risultatu di l'assemblea generale, l'affari Bülent Ülker hè statu elettu cum'è presidente ...
Cù l'assemblea generale straordinaria tenuta in Erzurum Ski Club, chì serve u sci turcu dapoi u 1960 è hà decine di trofei in u so museu, a gestione hà cambiatu. L'imprenditore Bülent Ülker, chì intrì in a riunione di l'assemblea generale, induve u presidente Nuri Tüzemen ùn era micca candidatu, cum'è l'unicu candidatu, hè statu elettu cum'è presidente di u club per 3 anni ricevendu tutti i voti.

Importanti imprenditori d'Erzurum anu participatu à a gestione di Bülent Ülker, chì hè statu elettu cum'è u presidente di u Club in l'assemblea generale straordinaria tenuta in e strutture di u club in Palandöken Ski Center. U cunsigliu di direzzione di Ülker hè custituitu da:
Mesut Demirci, İbrahim Şenpolat, Serdar Kömeç, Nuri Tüzemen, Ceyhun Araz è Özkan Güler.

U so novu presidente, Bülent Ülker, hà dettu chì volenu crià Erzurum Ski Club, chì celebra u so 54 anniversariu è hè unu di i club più stabiliti in Turchia, è di furmà atleti chì ponu andà à l'Olimpiadi.

U presidente Ülker hà dettu: "Hè una grande fonte di orgogliu per mè esse u presidente di un club chì hè statu fundatu 54 anni fà. Eiu è i mo cumpagni di squadra faremu u nostru megliu per ùn imbarazzà quelli chì anu fiducia in noi ".

ÜLKER: U nostru primu travagliu hè di salvà u nostru EDIFICI !
U presidente Ülker hà dettu chì l'edifiziu in Palandöken Ski Center, chì appartene à Erzurum Ski Club, hè stata inclusa in u "scopu di privatizazione" da l'Amministrazione di Privatizazione, è chì si trattanu di sta questione cum'è a prima cosa chì facenu cum'è u cunsigliu. di i direttori.

Ülker hà dettu: "Ci hè un sbagliu seriu fattu quì. Pruvaremu ogni mezzu necessariu per corregge stu sbagliu. U terrenu hè di u tesoru, ma l'edifiziu nantu à questu hè statu fattu cù i mezi di u nostru club. Mentre chì certi lochi in Palandöken sò lasciati fora di u scopu, lascio à a discrezione di u publicu in quantu à u cuntrastu di cumprendi a custruzzione di un club chì hà furmatu i sciatori turchi per 54 anni.