Dichjarazione cumuna di Gul-Berdimuhamedov

Dichjarazione cumuna di Gul-Berdimuhamedov: Turchia è Turkmenistan anu da travaglià inseme per cunnette u Turkmenistan à u "Corridor Centrale" chì unisce Turchia à l'Asia Centrale, a Cina è u Sub-Continente per via di a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars.

U presidente di u Turkmenistan Gurbangulu Berdimuhamedov, chì hè in Ankara per una visita ufficiale cù u presidente Abdullah Gül, hà firmatu una dichjarazione cumuna dopu a so riunione in u Palazzu Presidenziale di Çankaya.

Sicondu a dichjarazione, e relazioni trà i dui paesi sò stati valutati in u scopu di a visita, è i punti di vista sò stati scambiati nantu à i sviluppi regiunale è i prublemi di priorità nantu à l'agenda di a cumunità internaziunale.

Gul è Berdimuhamedov anu enfatizatu e pussibulità di più sviluppu di e relazioni eccellenti trà i dui paesi in u futuru è decisu di approfondisce a cooperazione nantu à a basa di u benefiziu mutuale è l'ugualità per u benefiziu cumunu di i populi turcu è turkmeni. Chjaghjendu l'attenzione à l'impurtanza di mantene è di rinfurzà e relazioni pulitiche, i presidenti anu enfatizatu chì i cuntatti mutuali d'altu livellu acceleranu a cooperazione multiforme.

Enfatizendu l'impurtanza di cuntinuà u sviluppu di a cooperazione in u campu ecunomicu, Gül è Berdimuhamedov anu sottolineatu chì l'aumentu è a diversificazione di e relazioni cummerciale è l'investimenti mutuali deve esse u scopu strategicu di l'anni à vene. Duranti i scontri, hè statu ghjuntu un accordu nant'à u sviluppu di i lochi priurità di cuuperazione è di sustegnu à l'investimenti è l'iniziativi cumuni, in particulare in settori chì offrenu putenziali in quantu à l'investimenti industriali trà i dui paesi.

Gül è Berdimuhamedov anu enfatizatu l'impurtanza di accelerà è compie u più prestu pussibule a rifirmazione di l'"Accordu nantu à a Prumuzione Mutuali è a Prutezzione di l'Investimenti" firmatu trà i dui paesi in u 1992 in cunfurmità cù e cundizioni d'oghje.

-"Couperazione nantu à a basa di una visione cumuna in u trasportu"

In e riunioni, hè statu nutatu chì ci sò passi da piglià in l'infrastruttura di trasportu, u trasportu è altri campi cunnessi per cunsulidà ulteriormente è avanzà e relazioni ecunomiche è cummirciali, è hè statu decisu di cooperà per fà u prugressu in questi. zoni nantu à a basa di una visione cumuna.

E seguenti dichjarazioni sò state incluse in a dichjarazione cumuna di u presidente Gül è u presidente di u Turkmenistan Berdimuhamedov:

"I partiti anu nutatu l'impurtanza di sviluppà è diversificà l'opportunità di trasportu bilaterale è di transitu, è a cunnessione di u Turkmenistan à u "Corridor Centrale", chì unisce a Turchia cù l'Asia Centrale, a Cina è u Sub-Continente per via di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars. linea, chì sarà compie in 2015, Determining chì si permetterà Turkey à apre à l 'Auropa attraversu Turkey, iddi dicisu di purtà fora studii cumuni per stu scopu.

Esprimendu a necessità di sviluppà u trasportu marittimu è di strada è ferrovia, i dui Lati anu decisu di cuntinuà i studii bilaterali è regiunale è intensificà a cooperazione per sviluppà a capacità è l'infrastrutture è e facilità logistiche di i porti in u Mari Caspiu, è in questu quadru. , per stabilisce u trasportu multimodale attraversu u Mari Caspiu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*