Cinque stazioni è ottu porte nantu à a linea İZBAN Torbalı sò cumplette.

Cinque stazioni è ottu passaghji nantu à a linea İZBAN Torbalı sò cumpleti: a municipalità metropolitana di İzmir hà finitu a custruzzione di cinque stazioni è ottu passaghji autostradali nantu à a linea İZBAN Torbalı di 30 chilometri. Esaminendu l'opere chì facilitaranu u trasportu di e persone di Torbalı, Selçuk, Bayındır, Tire è Ödemiş à Izmir, u presidente Aziz Kocaoğlu hà dettu: "Semu felici chì avemu aghjustatu un novu asse di trasportu à a nostra cità cù TCDD". disse.

Dopu avè caminatu intornu à a stazione è l'incrociamenti di l'autostrada è avè ricevutu informazioni da u sindaco di Torbalı Adnan Yaşar Görmez, u subsegretariu generale di a municipalità metropolitana Raif Canbek è i funzionari di a cumpagnia di l'imprenditori, Kocaoğlu hà dettu: "In i nostri ochji, u travagliu hè fattu. TCDD hè ancu travagliatu duru è veloce per cumpletà l'elettrificazione è a signalazione. Quand'elli dicenu "ok", cumminciaremu i prucessi di prova ". disse. Ricordendu chì İZBAN coopera cù TCDD in a linea Torbalı di 80 chilometri è in a linea Aliağa-Menderes di 30 chilometri, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Fanu elettrificazione è signalazione cù linee doppie. Custruemu ancu stazioni, ponti è culverts. In u nostru parè, u travagliu hè fattu. Di sicuru, questu hè un prughjettu cumuni. Quandu avemu finitu inseme, ghjunghjeremu u scopu cumunu. Prevemu di finisce u nostru travagliu per ghjugnu 2014, seguitemu quellu calendariu. Ogni volta chì l'elettrificazione è a signalazione sò finite, simu pronti ". disse. Nutendu chì a custruzzione di a Stazione Kuşçuburun, chì hè stata aghjunta à u prugettu più tardi secondu i bisogni di a linea, cuntinueghja, disse: "Tuttavia, ùn avemu micca una situazione per impedisce chì i treni è u sistema di travaglià quì, avemu passatu quellu stadiu. Hanu opere belle, li facemu mentre i treni viaghjanu, senza prublema. TCDD faci ancu un sforzu per finisce sta linea rapidamente. Quandu dicenu "ok", cumminciaremu i voli di prova. I tiratori sò digià cuminciatu à ghjunghje. Avà aumentemu a linea İZBAN à 110 chilometri. Prestu, si pò andà in Selçuk aghjunghjendu altri 30 chilometri à u sudu, è à Bergama aghjunghjendu altri 45 chilometri à u nordu; In altre parolle, allargemu a linea 75 chilometri di più. Quandu facemu questi, averemu un sistema suburbanu di 185 chilometri è ghjunghjeremu à Selçuk è Bergama ". disse.

Cù a messa in funzione di a nova linea İZBAN, i passageri chì imbarcanu da Aliağa è u centru di a cità anu l'uppurtunità di viaghjà in modu sicuru, rapidu, ininterrottu è cunfortu finu à Torbalı. I passageri di Selçuk, Bayındır, Tire è Ödemiş puderanu ancu viaghjà cù u sistema ferroviariu da Torbalı à u centru di İzmir è da quì à Aliağa. Sicondu u protokollu trà a Municipalità Metropolitana è TCDD, e stazioni è i passaggi di l'autostrada sò stati fatti. A ferrovia unilinea esistente da Cumaovası à Torbalı hè stata doppia traccia da TCDD. A custruzzione di i muri di prutezzione di a linea, l'estensione di i sistemi di signalazione è elettrificazione à Torbalı Tepeköy in cunfurmità cù a linea Aliağa-Cumaovası hè ancu fatta da TCDD.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*