L'ultima situazione in i prughjetti di trasportu di Konya

Ultima situazione in i prughjetti di trasportu di Konya: U deputatu di Konya di u Partitu AK Ayşe Türkmenoğlu hà datu infurmazioni nantu à l'ultimu puntu righjuntu in i prughjetti di trasportu di Konya. L'offerta per u Centru Logisticu è a Stazione YHT si terrà stu mese. L'edificiu di u Terminal di l'Aeroportu hè ancu esse finitu.

U deputatu di Ak Party Konya Ayşe Türkmenoğlu hà valutatu a visita di u Ministru di i Trasporti Lütfi Elvan à Konya in a cunferenza di stampa. Spieghendu chì u Ministru Elvan, chì hà participatu à u Cunsigliu Consultivu Pruvinciale 36th di u Partitu AK, dà una bona nutizia cum'è in ogni visita, Türkmenoğlu hà dichjaratu chì Elvan hà annunziatu chì l'offerta per u Centru Logisticu si terrà u 26 di ghjugnu.

Spieghendu chì i servizii di treni d'alta velocità, chì riduceranu a distanza trà Konya è Istanbul à 3,5 ore, inizieranu u più prestu pussibule, Türkmenoğlu hà dettu: "Faremu l'offerta per a stazione di treni d'alta velocità in ghjugnu. 24. Aspittemu a cunclusione di l'obiezione fatta à l'offerta in quantu à a New Ring Road di 22 chilometri. A custruzzione di l'edificiu di a Terminal di l'Aeroportu serà finita u 25 di ghjugnu. U nostru Ministru hà ancu annunziatu chì i studii nantu à a custruzzione di u Data Center in a regione Meram cuntinueghjanu. Di novu, i travaglii stradali divisi trà Kaşınhanı è Çumra seranu finiti in questu annu. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*