Pekdaş, a custruzione di Tunnels Konak deve esse fermata immediatamente

Pekdaş, a custruzzione di i Tunnels di Konak deve esse fermata immediatamente: u sindaco di Konak, Sema Pekdaş, hà dettu chì a custruzzione di i Tunnel di Konak deve esse fermata immediatamente. Dichjarà chì ci sò altre cose daretu à l'espropriazione urgente di l'edificazioni nantu à u tunnel, Pekdaş hà dettu chì continuanu à resistere inseme cù i citadini chì vivenu in a regione.
U sindaco di Konak, Sema Pekdaş, hà dettu i prublemi sperimentati per via di i Tunnels di Konak, chì sò in custruzzione, chì hè trà i prughjetti di u guvernu per İzmir. Facendu dichjarazioni durante a visita di i membri di l'Associazione Corrispondenti è Cunsultanti di Politica Locale di Educazione Sanitaria (SEYEPDER), Pekdaş hà dichjaratu chì a custruzzione di u tunnel deve esse fermata immediatamente. Pekdaş hà dettu: "Questu ùn hè micca un prucessu chì finisce cù u direttore regiunale di l'autostrade dicendu" e zone espropriate seranu spazii verdi ". In questu sensu, u prublema hè periculosa. A parolla vola, questu manager và è vene qualcunu altru. U principiu di fiducia hè impurtante in l'istituzione publica. Allora, s'ellu ci sarà una zona verde, ch'elli sò inclusi in i piani. U fattu chì i tunnelli trà Yeşildere è Konak ùn eranu micca inclusi in i piani era digià illegale. Un tali prughjettu ùn era micca in i piani in u primu locu. Ci anu fattu in fretta un pianu. In i note di u pianu, i cunfini di u Tunnel di Konak sò ancu espressi cum'è u limitu di espropriazione. A regione da Yeşildere à Bahribaba Park hè citatu. Ùn ci hè micca un limitu di espropriazione in terra per i travaglii fatti in terra. Mentre stavanu custruendu a strada, ùn anu micca fattu studii geologichi è ùn anu micca ricevutu un rapportu EIA. U guvernu hè surtitu è ​​hà dettu "ci hè un tali prughjettu". A so interferenza cù u trafficu di a cità ùn era ancu misurata. Cum'è a continuazione di l'Autostrada Çeşme, anu allargatu a strada versu Konak. È dicemu ch'ellu hà fattu tuttu, duverebbe specificà ciò chì farà a terra ch'ellu spropiata sopra a terra. Se ùn fate micca cusì, scrive nantu à l'acqua. Avete da fà questu una zona verde o un mercatu? Dimmi fratellu. Chì hè accadutu à l'artifacti storichi sottu terra è sopra? "Ùn ci hè micca un registru di alcunu di elli", disse.
RESISTEREmu
U presidente Pekdaş, chì hà fattu dichjarazioni annantu à i prublemi in u Quartiere Damlacık, induve sò stati custruiti i Tunnel Konak, hà dettu: "A Turchia vole esse un membru di l'UE. A participazione publica hè essenziale per piglià decisioni nantu à l'investimenti in a cità. Questu hè u foru chì avemu tenutu in Damlacık. Avemu dettu "chì vulete" cum'è parte di a nostra rispunsabilità. Avemu fattu ciò chì u guvernu ùn hà micca fattu. Un prughjettu chì u publicu ùn participa micca ùn hè micca ghjustu. Facemu questu ancu s'ellu hè tardu in stu prucessu. Hè dichjaratu chì ci sò prublemi in e case per via di i travaglii di u tunnel. U statu rispettuosu, rispettuosu, ferma u travagliu in questi tunnel. Dicenu à a ghjente di "evacuà e vostre case". Le case abbandonate si marciano. A sicurità è a salute di e persone deve esse a prima priorità. In u travagliu di u tunnel, e case anu da esse rinfurzate cum'è una priorità. Fate tunnellati senza espropriazione contru à a so vulintà. I grandi appartamenti sò stati eliminati perchè u metro hè custruitu in Izmir? Perchè l'edifizii chì ùn anu micca crepatu allora splodenu avà ? A ghjente ùn hè micca stupidu. Pensu chì ci hè un altru scopu quì. Prima si rinforza e case è dopu si avanza. L'espropriazione d'urgenza attuale ùn hè micca curretta. Se prima u turnate in una zona di disastru è poi ingaghjate in u travagliu di espropriazione, l'impediremu è mustrà a resistenza. Seremu cù a ghjente quì. Credu chì tutte e persone di Izmir piglianu una pusizione contru à a vendita di u locu. Ciò chì hè statu fattu hè irresponsibile versu sta cità. Ciò chì hè statu fattu hè contru à a lege ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*