A Dichjarazione Finale di u Trasportu in Grandi Cità hè stata publicata

A Dichjarazione Finale di l'Attellu nantu à u Trasportu in i Grandi Cities hè publicata: Hè stata dichjarata chì hè impurtante chì i piani di trasportu sò ubligatori per tutti, chì i piani ùn sò micca lasciati nantu à u scaffale è chì sò fatti per esse implementati.

Un attellu tematicu "Trasportu in cità in crescita" hè statu tenutu in a Sala di riunioni di a Càmera di Cummerciu è Industria di Elazig di u Cunsigliu di Sviluppu di l'Agenzia di Sviluppu Eufrates (FKA), a Cummissione di Infrastruttura Tecnica è Ambiente, chì si basa in Malatya è à quale e pruvince di Malatya. , Elazig, Bingol è Tunceli sò affiliati.

Erhan Öncü, unu di l'esperti impurtanti in u campu di u trasportu in u nostru paese, hè statu invitatu à l'attellu cum'è participante espertu. U presidente di u Cunsigliu di FKA Prof. Dr. In l'attellu moderatu da İbrahim Gezer; L'insediamenti è i bisogni di trasportu, i prublemi di trasportu di e cità, e pulitiche di trasportu cuntempuranee, i prucessi di pianificazione di u trasportu, a nova lege metropolitana è i prublemi di trasportu in a regione TRB1 sò stati discututi.

A dichjarazione finale di l'attellu, chì durò circa trè ore, hè stata annunziata cusì:
"A mobilità chì si trova durante a vita di ogni ghjornu è l'attività ecunòmica in e cità aumenta l'usu di i veiculi. Mentre a densità di l'abitazioni aumenta in cità da a periferia à u centru, a diminuzione di a larghezza di a strada aggrava u prublema di u trafficu urbanu.

In questu casu, l'amministrazioni urbane chì volenu risolve u prublema di u trafficu turnanu à i veiculi di trasportu publicu è u tram per 7 mila passageri / ora in una direzzione, sistemi di ferrovia leggera per 10 mila passageri / ora, è metro per 15 mila è sopra.

Alcune cità, invece, facenu l'entrata à u centru di a cità pagata o piglianu alternative cum'è u trasportu in bicicletta à l'agenda. In certi paesi è cità in u mondu, in particulare in Europa, u trasportu in bicicletta righjunghji u 50 per centu.

In parechje cità, cumprese e pruvince TRB1 cum'è Malatya, Elazığ, Tunceli è Bingöl, u 40-50 per centu di e strade sò aduprate cum'è parcheggi da i veiculi. A lagnanza di u trafficu diventa senza significatu in pruvince induve sta situazione hè spirimintata, perchè usate a strada esistente incorrectamente. Ciò chì ci vole à fà hè di impedisce u parcheghju di vittura nantu à e strade fendu parcheghju à un livellu adattu.

Da u tempu à u tempu, e nostre cità in u nostru paese tendenu à prughjetti più caru è pocu pensati invece di ricurdà à e misure più economiche è più faciuli chì deve esse cunsideratu prima, è questu porta à sprechi di risorse, inefficienza è prublemi ambientali.

U trasportu di u sistema ferroviariu si sparghje rapidamente in u nostru paese. Tuttavia, sti sistemi, cumpresi i metro di Ankara è Istanbul, sò operati assai sottu à l'efficienza è a capacità mirate. Per esempiu, i metro di Ankara è Istanbul operanu cù una capacità di 50-60 mila, anche si sò previsti per 10-15 mila passageri per ora.

Per quessa, a priorità deve esse data à u sistema di metrobus, induve l'autobus si move in corsi separati, invece di sistemi chì necessitanu un altu investimentu è costi operativi per risolve i prublemi di trasportu di e cità cù una populazione di menu di 1 milione, cum'è u TRB1. Regione. Perchè cù l'applicazione di l'assignazione di corsia per l'autobus, 4 volte più passageri ponu esse trasportati.

A maiò parte di e metro in Turchia operanu cù una capacità di circa 10 mila passageri per ora. Tuttavia, ci sò sistemi di metrobus (autobus di gomma) in u mondu chì portanu passageri quant'è sistemi ferroviari (finu à 48 mila passageri per ora) è sò assai più prezzu (5 volte più prezzu) cà i sistemi ferroviari. Stu risultatu significa chì, mentri assai cità in u mondu portanu tanti passageri quant'è u metro cù u costu di metrobus, in Turchia purtemu tanti passageri quant'è autobus normali cù u costu di u metro. Questa applicazione ùn hè micca fattibile.

In parechje cità, i nostri citadini esigenu à tempu un sistema ferroviariu è un autobus o minibus chì corre parallelu à u sistema ferroviariu. Tuttavia, l'autobus è i minibus anu bisognu di curriri verticalmente, micca paralleli à u sistema ferroviariu, è alimentanu. In questu sensu, u sistema ferroviariu significa "trasferimentu". Sì sti sistemi operanu in parallelu è portanu i passageri in a listessa direzzione, ùn hè micca pussibule per u sistema ferroviariu per operare prufittuamente. Perchè i passageri chì anu da esse trasportati da u sistema ferroviariu seranu purtati da altri veiculi. Sfurtunatamente, questu hè esattamente ciò chì succede è praticatu in parechje di e nostre cità. In cunsiderà questi inconvenienti, pò esse espertu chì u guvernu cintrali tenderà micca à permette l'investimenti in u sistema ferroviariu in u futuru.

Di cunsiguenza; Per risolve i prublemi di trasportu di e nostre cità in modu più efficau, deve esse stabilitu un sistema integratu chì copre tutti i tipi di trasportu, a pianificazione di u trasportu deve esse cunsideratu cum'è un elementu di tutti i piani di a cità, è i piani devenu esse preparati da esperti. cun cumpetenza di pianificazione è cun un approcciu participativu. Inoltre, i piani fatti duveranu esse vincolanti per tutti, ùn deve micca esse lasciati nantu à u scaffale è deve esse fatti per esse implementati ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*