U rapportu nantu à l'accidentu di deraillement di trenu in Spagna in 2013 in Santiago hè statu publicatu.

In Santiago 2013, u rapportu nantu à l'accidentu di deraillement in Spagna hè statu publicatu: U Rapportu Finale d'Investigazione annantu à l'accidentu in Santiago de Compostela u 24 di lugliu di u 2013 hè statu publicatu da u Ministeru di i Trasporti u 4 di ghjugnu 2014. 79 persone sò morti in l'accidentu.

U 24 di lugliu di u 2013, in Santiago de Compostela, Spagna, un trenu chì viaghjava à 80 km / h in a curva induve u limitu di velocità hè di 180 km / h hà deragliatu, causendu 79 morti è 140 feriti. Infine, u Ministeru di i Trasporti hà publicatu u so Rapportu di Investigazione.

Sicondu stu documentu di 266 pagine, l'unicu mutivu di u derailment hè u fattore umanu. U rapportu dichjara chì "u persunale rispunsevuli di guidà ùn hà micca rispettatu e regule esistenti in u calendariu di u trenu è u pianu di a strada".

L'imprudenza di u cunduttore per via di a telefonata ch'ellu hà ricivutu sicondi prima di u deraillement hè statu identificatu cum'è un fattore chì cuntribuisce à l'accidentu in l'investigazione tecnica.

Ancu s'ellu ùn hè statu identificatu un altru fattore altru ch'è u fattore umanu, a CIAF, l'agenzia rispunsevuli di l'investigazione, hà fattu un totale di 9 raccomandazioni separati.

Dui di sti cunsiglii sò stati mandati à Adif, chì hè rispunsevule per a gestione di l'infrastruttura di u sistema ferroviariu di Spagna. U primu prupone l'installazione di segnali stazionarii per indicà a velocità massima permessa, è u sicondu suggerisce di mette boli nantu à curve forti per u cuntrollu di a velocità. Quessi aduprà u sistema ATP naziunale Asfa.

Dui pruposte sò state ancu presentate à Renfe, l'Operatore di a Rete Ferroviaria di Spagna. Suggerenu chì l'operatori cunsidereghjanu installà videoregistratori in cabine è migliurà a coordinazione interna trà u persunale.

In più di questu, e cinque pruposte restanti sò state comunicate à u Ministeru di i Trasporti. Questi miranu à assicurà chì e notificazioni necessarie sò fatte per assicurà chì Adif è Renfe implementanu e raccomandazioni è implementà un prucessu di valutazione di risichi più rinfurzatu prima di l'apertura di una nova linea di treni à alta velocità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*