Sottopassu inpassable

Sottopassu impassibile: Soprattuttu i studienti è e donne utilizanu u passaghju sotterraneo di u tunnel di Egemenlik Street è Yazlık Street, cunnisciutu cum'è u passaghju di l'autostrada, a tarda sera è a matina. Parechje donne sò o fastidiose o verbalmente harassed quì. I studienti anu avutu grandi difficultà. In particulare i diluenti di pittura è i piscadori confiscanu i so soldi di sacchetta à i zitelli estortendu. I residenti di u quartieru soffrenu assai di sta situazione. Vulenu chì u sottupassu sia illuminatu è piglià precauzioni per prevene l'accumulazione d'acqua. À a minima precipitazione, u passaghju si riempia d'acqua è diventa impraticabile. L'abitanti di Kavakpınar, chì dicenu chì anu currispundenza cù AYEDAŞ nantu à u prublema in parechji tempi, sò tristi di ùn avè micca pussutu ottene risultati malgradu u longu tempu chì hè passatu. U passaghju sotterraneo chì cunnessa Pendik Kavakpınar à Esenyalı, Güzelyalı è Orhangazi Quartieri hè inutilizabile.
Orhangazi, District Kavakpınar, sottu à u ponte di u cantiere navale è a strada Harmandere, chì unisce E-5 à l'Autostrada è hè ancu cunnisciuta cum'è a strada di l'aeroportu. A cundizione di u passaghju pedonale chì cunnessa i quartieri Esenyalı, Güzelyalı è Ahmet Yesevi hè deplorable.
U passaghju ùn permette micca di passà a ghjente per via di a mancanza di illuminazione è di u fattu chì cuntene sempre acqua.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*