Ribellione di retirement da i travagliadori temporanei di TCDD

Rivolta di a pensione da i travagliadori temporanei di TCDD: 1975 travagliadori di Muş, chì anu travagliatu cum'è travagliadori stagionali in a Republica di Turchia State Railways (TCDD) dapoi u 140, si lagnavanu di ùn esse capace di ritirata.

I travagliadori, chì s'aspittavanu à esse licenziati dopu à l'età di 60 anni perchè ùn puderanu micca ritirate, anu dumandatu à u guvernu di furnisce una facilità per i so travagliadori stagionali chì travaglianu in a Ferrovia Statale. TCDD 5th rappresentante regiunale di i travagliadori İzzet Açıkbaş hà dettu: "Finu à u 2009, eramu impiegati per un massimu di 3 mesi à l'annu, è dopu 6 mesi. Avà seremu licenziati prima di ritirà ", disse. Açıkbaş hà dettu: "Mentre quelli chì anu avutu un impiegu in u scopu di a legge più tardi si ritiranu, quelli chì anu avutu un impiegu in u 1975 anu da lascià u travagliu prima di pudè ritirate. In questu casu, ci sò 140 travagliadori tempuranee in i nostri filiali. Prima di u 2009, i travagliadori eranu travagliati in media da 25 à 90 ghjorni à l'annu, vulemu chì a situazione di sti travagliadori sia rivista.

Unu di i travagliadori, Abdulbari Akkuş, hà dichjaratu ch'ellu hà cuminciatu à travaglià in u 1981 è hà 60 anni, è hà dettu: "Aghju pagatu prima in 33 anni, vale à dì, u numeru di ghjorni chì aghju travagliatu hè 1000. Sò passatu u mo. età, saraghju licenziatu prima di pudè ritirà. Aghju a ghjente per guardà. Cumu guardà elli ? Nimu ci pò più ingaggià perchè simu vechji. Se u guvernu trova una suluzione à questu, seremu salvu. Cum'è tutti l'altri, vulemu esse sottu à a guaranzia di u statu à quale avemu passatu i nostri anni ".

L'ufficiali di SGK anu dettu chì 60 ghjorni di prima deve esse pagatu per i travagliadori à ritirata à l'età di 3, mentre chì a prima SSI tutale di 600 travagliadori hè almenu 140 è à u massimu 600 ghjorni.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*