Quantu sò i limiti di velocità di u trafficu?

Quantu hè i Limiti di Velocità di Traffico: U Limite di Velocità hè aumentatu? Chì ghjè u Limitu di Velocità Urbana? Chì ghjè u Limitu di Velocità Extra-City? Chì sò i limiti di velocità secondu e lege di u trafficu? Avemu preparatu per voi e risposte à tutte e vostre dumande nantu à i limiti di velocità di trafficu. Per una infurmazione più dettagliata, cuntrolla u cuntenutu di a nutizia U Regolamentu nantu à a Modificazione di u Regolamentu di a Circulazione Stradale hè statu publicatu in u Gazzetta Ufficiale. U limitu di velocità in e zone residenziali è in e strade principali hè statu parzialmente aumentatu. In u regulamentu publicatu, ùn ci era micca una dichjarazione speciale nantu à i limiti di velocità per i muturi. E cumissioni di u trafficu pruvinciali è distrittuali sò state autorizate à aumentà i limiti di velocità attuale finu à 20 km / h per a cità.
Eccu l'articulu pertinente:
"ARTICULU 15 - U secondu, quintu è ottu paragrafi di l'articulu 100 di u listessu Regolamentu sò stati mudificati cum'è seguita.
"Per i veiculi chì sò obligati à avè è aduprà un dispositivu di limitazione di velocità; L'ajustamentu di u limitu di velocità hè di 2 km per l'autobus è i minibus di classi M3 è M110, è di 2 km per i camioni è i rimorchi di classi N3 è N99. Sì sti veiculi sò nantu à e strade di a cità, anu da rispettà i limiti di velocità massima à quale l'altri veiculi sò sottumessi.
"U limitu di velocità massima per i veiculi cù rimorchi o semi-rimorchi (eccettu per i veiculi chì trasportanu merchenzie periculose cù LTT nantu à una rimorca è i veiculi chì vanu à a strada cù un permessu speciale di trasportu di carichi o un permessu speciale) hè 10 km per ora menu di u limite di velocità massima di i veiculi senza rimorca di u listessu tipu.
Cummissioni di u trafficu pruvinciali è distrittuali è centri di coordinazione di trasportu, strade statali è provinciali divise chì passanu per u stabilimentu, è autostrade divise induve e municipalità sò rispunsevuli di a so custruzzione è di mantenimentu, e precauzioni necessarie sò pigliate in quantu à a vita è a sicurità di a pruprietà, è i passaghji pedonali. sò furnuti cù traversi superiori è inferiori.Hè autorizatu à aumentà i limiti di vitezza sin'à 32 km, separatamente per ogni strada, è sin'à 20 km nantu à altre autostrade divise in u stabilimentu. In l'aumentu di a velocità chì deve esse fattu nantu à e strade statali è pruvinciali chì passanu per u stabilimentu è sò sottu à a rispunsabilità di a Direzzione Generale di l'Autostrade, sò pigliate e precauzioni necessarie per esse pigliate in quantu à a strada è l'infurmazioni nantu à a vitezza operativa di a strada. in cunsiderà da a Direzzione Generale di l'Autostrade.
Inoltre, cù a mudificazione fatta in u stessu regulamentu, si vede chì e biciclette elettriche sò ancu obligate à portà caschi.
"ARTICULU 19 - U secondu paràgrafu di l'Articulu 150 di u listessu Regulamentu hè statu mudificatu cum'è seguita.
"Per u cunduttore è i passageri, i dispositi protettivi, a quantità è a qualità di i quali sò indicati in a tavula (1) in l'annessu di stu Regolamentu è in altri regulamenti emanati in cunfurmità cù a lege di u trafficu stradale;
a) Cappucciu protettivu è occhiali protettivi per i cunduttori è cappucciu protettivu per i passageri nantu à e biciclette elettriche, motociclette è motociclette elettriche, eccettu e motociclette di carica à trè roti,
b) "Cintura di Sicurezza" in u tavulu n. (1) in l'annessu di stu Regolamentu nantu à tutti i sedi di e vitture di a classe M1, i veiculi off-road di a classe M1G è N1G, i camioni pickup di classi N2, N3, N2, i camioni è i rimorchi; Minibus è autobus di classe M3 è M1. Hè ubligatoriu avè è aduprà. E cinture di sicurezza ùn sò micca ubligatorie in i sedi utilizati solu quandu u veiculu hè fermu, è in l'autobus di Classe A è Classe I di categuria M2 è M3 chì portanu ancu passageri in piedi. Tuttavia;
1) Passaggeri in minibus è autobus di classi M2 è M3 (esclusi i veiculi di serviziu publicu) è vitture di minibus chì portanu passageri per scopi cummirciali in u stabilimentu,
2) 25 km/h in retromarcia o parcheghju. i cunduttori chì viaghjanu à una velocità chì ùn supera micca
3) In ambulanze, fora di u cunduttore è u sediu vicinu à ellu, è l'ufficiali chì sò in pusizioni speciali per l'intervenzione di i malati o feriti,
Ùn avete micca aduprà una cintura di sicurezza.
In a sezione più bassa, pudete vede e nutizie nantu à l'aumentu di i limiti di velocità publicati in i ghjurnali oghje.
U limitu di vitezza nantu à e strade principali in i stabilimenti hè stata aumentata à 90 chilometri.
Hamza Altıntaş, Capu di u Dipartimentu di Implementazione è Inspezione di u Trafficu di a Direzzione Generale di Sicurezza, hà valutatu l'aumentu di u limitu di velocità nantu à e strade principali in l'insediamentu cù u Regolamentu nantu à a Modificazione di u Regolamentu di u Trafficu Stradale, chì hè statu publicatu in u Ufficiale. Gazette oghje.
Spieghendu chì u limitu di velocità hè mantinutu cum'è 50 chilometri nantu à e strade laterali cù infrastruttura inadatta, Altıntaş hà dettu: "E strade statali è provinciali divise chì passanu per l'insediamentu, e strade principali induve i cumuni sò rispunsevuli di a so custruzzione è di mantenimentu, e strade principali. cù una alta capacità di trasportu, è e misure necessarie sò pigliate in quantu à a vita è a salvezza di a pruprietà, è u trafficu pruvinciale L'autorità di e cummissioni per aumentà u limitu di velocità da 20 chilometri hè stata aumentata à 32 chilometri.
Ricordendu chì a velocità di u trafficu nantu à e strade principali in e cità metropolitane hè attualmente di 50 chilometri, Altıntaş hà dettu: "Per i vitture, era 50 più 20 chilometri. Tuttavia, sta fruntiera disturbava u flussu di u trafficu. vezirhaber.com In a ricerca chì avemu fattu in altri paesi, avemu vistu chì a velocità di u trafficu pò esse aumentata nantu à e strade principali induve e precauzioni necessarie sò pigliate. Per quessa, avemu realizatu un studiu è hà stabilitu chì u limitu di velocità puderia esse aumentatu di 50 chilometri più 32 chilometri per ogni veiculu ".
UKOME è e cumissioni di trafficu pruvinciali determinaranu
Ricordendu chì a polizia hà datu una opzione di 10 per centu à u cunduttore quandu hà scrittu u bigliettu di velocità, Altıntaş hà dettu chì cù questa opzione, u limitu di velocità in e strade principali di a cità hè stata aumentata à 90 chilometri. Altıntaş hà dettu: "I nostri cunduttori anu violatu u limitu di velocità 70 in cità metropolitane cum'è Ankara, Istanbul è Izmir. L'avemu elevatu à un livellu raghjone. Eseguiremu e nostre ispezioni cun tranquillità ", disse.
Enfatizendu chì u so scopu hè di assicurà a fluenza di u trafficu nantu à e strade principali di a cità, Altıntaş hà dettu: "U limitu di velocità pò esse aumentatu à 90 chilometri per ogni veiculu, è ancu un limitu di velocità sfarente per una classe differente di veiculi, cù una massimu di 90 chilometri. Questu serà decisu da u UKOME è e cumissioni di trafficu in e pruvince ".
Dichjarà chì l'autorità per aumentà a velocità appartene à UKOME è à e cumissioni di trafficu, Altıntaş hà dichjaratu chì questi cumitati anu l'autorità di aumentà u limitu di velocità à 90 nantu à e strade chì consideranu adatte à oghje.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*