A linea di sistema ferroviariu ininterrotta più longa di Turchia hè avà in Bursa

A linea ferroviaria ininterrotta più longa di Turchia hè avà in Bursa: L'ultime trè stazioni di a linea Bursaray Kestel, implementate da a Municipalità Metropolitana di Bursa per purtà un trasportu ininterrottu è còmode à l'est di a cità, anu iniziatu i voli di passageri cù una cerimonia. E stazioni Cumalıkızık, Değirmenönü è Kestel sò state aghjunte à l'Università Mimar Sinan-Orhangazi, Hacıvat, Şirinevler è Otosansit stazioni in u latu est.

Dopu à e linee Bursaray Görükle è Emek di 9 chilometri cù u scopu di copre Bursa cù reti di ferru, i voli di passageri cuminciaru à l'ultime 7 stazioni di a linea Kestel di 8 chilometri cù 3 tappe, chì hè stata implementata per purtà un trasportu còmode à u latu orientale. di a cità. Stazioni di l'Università Mimar Sinan-Orhangazi, Hacıvat, Şirinevler è Otosansit, chì sò e prime 8 stazioni di a linea d'arrivu è di partenza di 100 metri da a stazione di Arabayatağı, sò state messe in serviziu à principiu di marzu cù una cerimonia assistita da u Vice Primu Ministru Bülent. Arinç.

A Municipalità Metropolitana, chì hà cumandatu immediatamente e stazioni cumplette per unisce a regione cù u trasportu mudernu u più prestu pussibule, hà apertu l'ultime trè stazioni di a linea, Cumalıkızık, Değirmenönü è Kestel, stazioni per u trasportu di passageri cù una cerimonia. A cerimonia tenuta à a stazione di Kestel hà assistitu u sindaco metropolitanu Recep Altepe, è u guvernatore di u distrittu di Kestel Cemil Aksak, u sindaco di Yıldırım İsmail Hakkı Edebali, u sindaco di Kestel Yener Acar, u sindaco di Gürsu Cüneyt Yıldız, u sindaco di İznik Osman Sargın, u presidente provinciale di u Partitu AK Cemalettin, Cemalettin. Molti invitati anu assistitu.

Ricordendu chì a linea Bursaray Kestel hè un prughjettu speciale chì hà cambiatu cumplettamente a faccia di a strada Ankara cù a custruzzione di novi junctions è ponti, guardrails è illuminazione, oltre a produzzione di un sistema ferroviariu, u sindaco Altepe hà dettu: "Quandu avemu principiatu stu prughjettu. , avemu dettu chì "ciò chì hè in u punente di a cità serà ancu in u livante". Parechje persone ùn anu micca cridutu. Tuttavia, e nostre stazioni sò stati custruiti in modu assai mudernu cù a so fabricazione di stazioni, escalators è ascensori. I pruduzzione quì ùn sò micca menu di e stazioni in u punente, ancu di più. Cù stu prughjettu, a qualità hè ghjunta à u livante di a cità. Quandu avemu pigliatu l'uffiziu, u numeru di passageri di u sistema ferroviariu ogni ghjornu era di circa 110 mila. Avemu aumentatu stu numeru à 270 mila cù e nostre novi linee è carri. Stu numeru aumenterà à 350 mila quandu aumentemu u numeru di voli inseme cù e stazioni chì apremu oghje. Cù i novi vagoni chì avemu da cumprà, stu numeru ghjunghjerà prestu à 1 milione 350 mila.

Esprimendu chì anu purtatu a linea ininterrotta più longa di Turchia à Bursa dopu à a fine di a linea Kestel, chì anu cuncepitu ancu s'ellu ùn hè micca in u prugramma, u sindaco Altepe hà nutatu chì a linea di 31 chilometri trà Kestel è Görükle cunnetta l'Università Tecnica di Bursa in u livante è Università Uludağ in u punente. Ricordendu chì solu l'investimentu di u sistema ferroviariu nantu à a linea Kestel hà righjuntu 120 milioni di TL, u sindaco Altepe hà enfatizatu chì l'entrata di a cità à Ankara hà acquistatu un aspettu mudernu cù l'intersezzione è l'arrangiamentu stradale, pavimentu, illuminazione è arrangiamenti ambientali. Altepe..

Dichjarà chì a stazione di Kestel hè à 550 metri di distanza da a municipalità di Kestel, è à 700 metri da Bursa Street, Kurtuluş Street è Kale Mahallesi in u nordu, Acar hà dettu: "Quandu creemu un locu per parcheghju di bicicletta, soprattuttu accantu à a stazione, quasi a mità di A nostra pupulazione di u distrittu ghjunghjerà à a stazione senza usà alcun veiculu à poca distanza a piedi, è da quì, puderà ghjunghje à l'università è à u centru di Bursa cun un solu veiculu ".

U sindaco di Gürsu Cüneyt Yıldız hà dichjaratu chì anu sempre vistu u sustegnu di a Municipalità Metropolitana da u so latu è hà ringraziatu u sindaco Altepe.

Dopu à i discorsi, u presidente Altepe è i so cumpagni sò stati i primi passageri à viaghjà, tagliendu a cinta è aprendu a linea à i voli di passageri.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*