Turkmenistan hà finalizatu l'offerta per u prughjettu di cumunicazione ferroviaria integrata

Turkmenistan hà cunclusu l'offerta per u prughjettu di cumunicazione ferroviaria integrata: Huawei hà annunziatu a decisione di l'offerta in u cuntrattu per l'approvvigionamentu di u sistema GSM-R per u prughjettu integratu di a ferrovia Buzhun-Serehtyaka è Bereket-Cilmammet in Turkmenistan.

I linii, chì sò 133 km è 23 km, rispettivamente, sò nantu à a strada nord-sud è sò in custruzzione. Quandu finiscinu, sti linii culligaranu a cità di Uzen in Kazakhstan cù e cità di Bereket è Etrek in Turkmenistan è a cità di Gorgan in Iran.

A cumpagnia furnisce l'equipaggiu GSM-R, cumprese stazioni di basa distribuite DBS3800 è una unità radio remota montata in torre. U sistema serà cuncepitu in tale manera chì e stanze di l'equipaggiu ùn ponu esse vicinu à e torri cum'è necessariu da a legislazione lucale, è ancu minimizzà l'effettu di a perdita di l'alimentazione di l'antenna in u scopu di a rete radio.

Huawei hà furnitu prima u sistema GSM-R per a sezione Chilmammet - Gyzylgaya - Buzhun in u corridore di 289 km è a linea Turkmenbashi - Ashgabat in l'assi est-ovest.

A lunghezza tutale di a reta ferroviaria in Turkmenistan hè 3600 km, ma u sistema di cumunicazione ùn hè micca mudernu è deve esse rinnuvatu.

Quandu u prugettu hè finitu, a vitezza nantu à a ferrovia aumenterà da 60 km / h à 120 km / h.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*