U Chaos cuntinueghja nantu à u prezzu di i tramvii cumprati da Gaziantep da Francia

U Chaos cuntinueghja riguardu à u prezzu di i tramvii acquistati da Gaziantep da a Francia : u Chaos cuntinueghja riguardu à u prezzu di i tram 28 acquistati da a Francia. Ci hè incertezza annantu à u costu di u tram, chì pare esse 7.7 milioni d'euros in i cunti di a municipalità metropolitana di Gaziantep è 5 milioni d'euros in Francia. À u centru di sta incertezza sò l'anzianu Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Gaziantep, Fuat Özçörekçi, è u Vice Sicritariu Generale rispunsevule per e relazioni estere, İbrahim Evrim.

JITÀ A PALLA À ÇANLIOĞLU MA ÙN HA MINUTATA ÖZÇÖREKÇİ

L'ex sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Asım Güzelbey, hà miratu à Settar Çanlıoğlu in quantu à i soldi mancanti. Tuttavia, l'offerta fatta per Fuat Özçörekçi, chì era u secretariu generale in quellu tempu è dimissioni da u so postu prima di l'elezzioni lucali di u 30 di marzu, ùn hè micca statu discutitu. À quellu tempu, l'offerta hè stata subitu dopu à a nutizia publicata in u ghjurnale Hakimiyet chì l'acquistu di 28 trams custarà una media di 50 milioni d'euros. Fuat Özçörekçi, chì hà fattu una dichjarazione nantu à a compra di 2,8 tram per 7.7 milioni d'euros in l'offerta, hà dettu: "Dopu à un bonu affare, a compra hè stata fatta per questa figura". Era cunfusu quandu Özçörekçi, chì seguitava l'affari di compra di tram à u più altu livellu, dimissioni da u so postu pochi ghjorni prima di l'elezzioni lucali di u 30 di marzu.

5 MILIONI D'EURO SECONU U FRANCESE

Sicondu l'accordu fattu u 14 di ghjennaghju, 28 milioni d'euros sò stati pagati à i Francesi per 5 tram comprati da a Francia. I siti di nutizie francesi è i ghjurnali lucali di i Turchi chì vivenu in Francia scrivenu chì 5 milioni d'euros sò stati pagati per i tram. I ghjurnali lucali francesi dicenu chì sta cifra hè di 5.2 milioni. Mentre i Francesi anu annunziatu chì 5 milioni d'euros sò stati pagati per i tramvii, hè statu amparatu chì sta cifra era 7.7 milioni d'euros in i cunti di a municipalità metropolitana di Gaziantep. Mentre a diferenza di 2.7 milioni d'euros in i cunti francesi è di Gaziantep porta un puntu d'interrogazione in mente, Asım Güzelbey hà purtatu una dimensione assai diversa à u prublema cù a so ultima dichjarazione. In l'e-mail chì Güzelbey hà mandatu à un amicu vicinu, hà dettu: "Ùn aghju micca prublema cù Fatma Şahin. Ma Çanlıoğlu è uni pochi altri anu ghjucatu un rolu di primura in a compra di tram. "Per questu mutivu, s'ellu ci hè una quistione nantu à sta compra, una denuncia penale deve esse presentata immediatamente à l'Uffiziu di u Procuratore Publicu", hà scrittu.

U PASSU CHE SHAHİN FARETE hè IMPRESSIONANTE

Güzelbey hà dichjaratu chì u Vice-Segretariu Generale Settar Çanlıoğlu hà fattu tutte e negoziazioni per i tramvii acquistati, cusì Çanlıoğlu era cunnisciutu di u sughjettu. Cusì, Güzelbey, chì hà lanciatu u ballò à Çanlıoğlu, hà enfatizatu chì u prublema deve esse investigatu in prufundità. Mentre Settar Çanlıoğlu hà dichjaratu chì ùn ci era micca soldi mancanti, hà dichjaratu chì Güzelbey era misinformatu. Tuttavia, in più di Çanlıoğlu, l'ex secretariu generale Fuat Özçörekçi è u secretariu generale diputatu incaricatu di e relazioni estere İbrahim Evrim sò ancu dichjaratu d'avè una profonda cunniscenza in quantu à a compra di tram.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*