L'unicu fabricatore di ferrovie di Turchia rompe un altru principiu

Kardemir hà vintu l'offerta internazionale di fornitura ferroviaria di TCDD
Kardemir hà vintu l'offerta internazionale di fornitura ferroviaria di TCDD

U fabricatore di ferrovia unicu di Turchia rompe un altru primu: l'unicu fabricatore di ferrovie di Turchia Kardemir, cù a banca tedesca KFW IPEX, per finanzià l'investimenti di a rota di ferrovia, di quale serà l'unicu pruduttore, è u "Rod and Coil Rolling Mill", induve L'acciaio d'alta qualità necessariu da l'industria di l'automobile è di a fabricazione di machini serà pruduciutu.Firmatu un accordu di prestitu di 138,8 milioni d'euros.

A cerimonia di firma in u Palazzu Çırağan hà assistitu da Kardemir Presidente di u Cunsigliu Mutullah Yolbulan, Vicepresidente Kamil Güleç, Membri di u Cunsigliu di Amministrazione è Direttore Generale Fadıl Demirel, KFW IPEX Bank Industry - Capu di Dipartimentu Holger Apel è rapprisentanti di cumpagnie d'assicuranza garanti. . In u so discorsu à a cerimonia di firma, u direttore generale di Kardemir, Fadıl Demirel, hà dettu chì cù l'investimenti da fà, a gamma di prudutti di Kardemir s'allargarà assai più è chì tutti i gradi di l'acciaio chì seranu necessarii da l'industria di fabricazione di machini, in particulare l'industria di l'automobile, saranu. diventa dispunibule in Kardemir cù sistemi ferroviari. Indicà chì a capacità di pruduzzione di l'azzaru crudu in Kardemir ghjunghjerà à 5 milioni di tunnellate da 1,8 milioni di tunnellate cù l'investimenti n. mille roti annu. U cunsumu di Turchia hè di circa 3,4 mila unità. Un stabilimentu chì pruduce 200 volte più di u cunsumu di Turchia. Pruduverà 50 rota per minutu è tutta a produzzione serà fatta cù cuntrolli robotichi. Hè una tecnulugia assai avanzata ", disse.

"L'INVESTIMENTI CAMPARÀ U DÉFICIT ATTUALE SERIAMENTE"

U direttore generale Fadıl Demirel hà dichjaratu chì l'investimenti ghjucanu ancu un rolu impurtante in a chjusa di u deficit di u contu currente di Turchia. Demirel hà dettu chì u materiale di basa di l'investimenti fatti in e ferrovie in Turchia è in u mondu hè a rota, è hà dettu:

"Questi investimenti sò ligati à a rota, chì hè u principale requisitu di l'Industria di Macchine Turche è soprattuttu l'investimenti fatti in a ferrovia in l'ultimi anni, in chjude u deficit di u contu currente, chì hè un prublema in Turchia. Dunque, sti dui investimenti cumpieranu una lacuna seria in u nostru paese ".

Demirel hà ancu annunziatu ch'elli sò travagliendu in prughjetti chì aumenteranu ancu a so capacità di produzzione di 3 milioni di tunnellate.

"KARDEMİR STELLA DI L'INDUSTRIA TURCA"

Dicendu chì Kardemir hè una istituzione chì hè diventata una stella in a so industria in Turchia, KFW IPEX Bank Industry - Capu di Dipartimentu Holger Apel hà nutatu chì anu fiducia in a gestione è a forza di travagliu di Kardemir assai. Holger hà dettu: "Kardemir face investimenti significativi in ​​l'infrastruttura di trasportu di u paese. Cum'è una fabbrica chì opera dapoi 80 anni, ci danu cunfidenza in quantu cunnosci bè u connettore. Avemu fattu assai affare l'annu passatu. Prima Kardemir A.Ş. Avemu principiatu cù. E relazioni bilaterali Turchia-Germania anu righjuntu un bonu puntu. Semu assai cunfidenti in questu partenariatu. A dimensione cummerciale hè assai impurtante. Vogliu successu per u prugettu. L'impurtanza di u successu emergerà quandu i prudutti sò liberati à u mercatu ".

Dopu à i discorsi, Kardemir Presidente di u Cunsigliu Mutullah Yolbulan, Vicepresidente Kamil Güleç, Membri di u Cunsigliu di Amministrazione è Direttore Generale Fadıl Demirel, KFW IPEX Bank Industry - Capu di Dipartimentu Holger Apel, KFW IPEX Bank Metal and Mining Director Stefan Eitel, SACE U capu di l'Uffiziu di Istanbul Marco Ferioli, l'Analista di l'Uffiziu di SACE Istanbul Yeliz Tüfekçioğlu hà firmatu u cuntrattu per 138,8 milioni d'euros.

In u Laminatore di Rod è Coil chì deve esse stabilitu, acciai à bassu è altu carbonu, acciai di cimentu precompresso, acciai d'alta lega, acciai di cuscinetti, acciai di taglio liberu, acciai di primavera, fili di saldatura, acciai di l'automobile è acciai di barre speciali seranu pruduciuti è l'investimentu. sarà compie è messu in funziunamentu in a prima mità di u 2015. è a Factory Wheel di Ferrovia, induve i vagoni di passageri è e roti di locomotive seranu prudutte, seranu compie in a prima mità di u 2016. Un totale di 3 anni cù un periodu di grazia di 13 anni, di i quali EUR 93.225.000 seranu utilizati per l'investimentu di 200.000 unità / annu di capacità Railway Wheel Factory, è u prestitu hè garantitu da l'Agenzia d'Assicuranza Tedesca HERMES, è a parte di EUR 45.533,607. serà aduprata per u "Laminatore di Bar and Coil" cù una capacità di 700.000 XNUMX tunnillati / annu. Hè statu annunziatu chì SACE, l'istituzione d'assicuranza italiana, serà u garante di u prestitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*