A fundazione di u terzu aeroportu hè u 7 di ghjugnu.

U fundamentu di u terzu aeroportu serà stallatu u 7 di ghjugnu: U fundamentu di u terzu aeroportu chì serà custruitu in Istanbul serà stallatu cù una ceremonia chì si terrà u 7 di ghjugnu. U primu ministru Recep Tayyip Erdogan hè previstu di assistisce à a ceremonia di inaugurazione di u 3rd Airport.

Limak-Kolin-Cengiz-Mapa-Kalyon Joint Venture Group hà fattu l'offerta più alta per u prezzu di affittu di 25 anni in l'asta di a terza offerta di l'aeroportu chì si terrà in Istanbul, cù 22 miliardi 152 milioni d'euros più IVA.

Quandu a custruzzione di u terzu aeroportu, chì hè stata offerta cù u mudellu Build-Operate-Transfer, hè finita, avarà una capacità annuale di passageru di 150 milioni. U prugettu, chì hè previstu di ghjunghje sin'à 350 mila tunnellate di ferru è azzaru per esse usatu in a so custruzzione, 10 mila tunnellate di materiale d'aluminiu è 415 mila metri quadrati di vetru, serà cumpletu in 4 tappe.

Quandu u novu aeroportu hè finitu, 165 ponti di passageri, 4 edifici di terminali separati induve u trasportu trà i terminali hè fattu da u sistema ferroviariu, 3 blocchi tecnichi è torri di cuntrollu di u trafficu aereu, 8 torri di cuntrollu, 6 piste indipendenti adattate per u funziunamentu di tutti i tipi. di aerei, 16 taxiways, un totale di capacità di parcheghju di l'aeronave 500. 6,5 milioni di metri quadrati di grembiule, sala d'onore, terminal di carica è aviazione generale, pensione statale, parcheghju internu è esterno cù una capacità di circa 70 XNUMX veiculi, centru medico di l'aviazione. , Alberghi, stazione di u focu è centru di garage, lochi di cultu, centru di cungressu, centrali elettriche, Sarà custituitu da facilità ausiliarii cum'è impianti di trattamentu è di smaltimentu di basura.

L'aeroportu, chì u costu di custruzzione hè stimatu à 10 miliardi 247 milioni d'euros, hè previstu per esse cumpletu à a fine di u 2018.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*