Furtu da u depositu di u Trenu d'Alta Velocità

Furtu da u magazzinu di u Trenu d'Alta Velocità: 3 suspettati chì presuntamente anu arrubatu materiali da u magazzinu di u Trenu d'Alta Velocità (YHT) Eskişehir-Ankara appartene à e Ferrovie Statali (DDY) in u distrittu Beylikova di Eskişehir, è 1. suspettu chì hà compru i beni arrubati sò stati catturati.

Sicondu l'infurmazioni ottenute; Capendu chì a persona o persone chì avianu sbloccatu u magazzinu Eskişehir Ankara YHT è arrubatu 40 kilogrammi di filu di rame, anu signalatu a situazione à a polizia. L'ufficiali, chì anu dichjaratu chì i cavi di e camere di sicurezza sò stati ancu eliminati, anu dichjaratu chì anu patitu una perdita di 5 mila TL. A polizia, chì hà iniziatu una investigazione annantu à u rapportu, hà esaminatu u sistema di ricunniscenza di a targa in i distretti di Temelli, Beylikova è Sivrihisar è hà stabilitu chì u veiculu implicatu in l'incidentu appartene à una persona chjamata RK, chì residia in Ankara, è chì ci era 3. ghjente dentru. I squadre anu cuntattatu i squadre di u Dipartimentu di a Pulizia di Ankara di a Branca di Sicurezza Pùbblica è hà pigliatu i suspettati chjamati ZKAGEA.

I suspettati, chì anu cunfessu di l'incidentu, anu dettu chì si sò scontri in Yenimahalle Demetevler Mahallesi è ch'elli sò ghjunti in u veiculu di ZK è andonu à u magazzinu è anu arrubatu u filu di cobre. I suspettati anu dettu ancu chì durante l'incidentu, u filu di ramu ferita nantu à a bobina hà causatu chì a persona chjamata AG hà cascatu nantu à u so pede è u rompe, è chì anu vindutu u materiale à un venditore di rottami chjamatu CK in u quartieru di Yeni, u distrittu di Demetevler per 2 TL. .

Hè statu informatu chì a pulizza hà pigliatu 3 suspettati implicati in u furtu, è ancu 1 suspettatu chì hà compru i beni arrubati, è l'inchiesta è l'inchiesta in l'incidentu cuntinueghja.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*