Cancellazione di l'espropriazione per a Nova Stazione Ferroviaria in Konya

Cancellazione Giudiziaria di Espropriazione per a Nova Stazione in Konya: TCDD hà espropriatu 222 posti di travagliu l'annu passatu per custruisce una stazione di Trenu d'Alta Velocità (YHT) in a zona chjamata Old Wheat Market in Konya. Certi pruprietarii di l'imprese chì anu truvatu u prezzu bassu appiicatu à u Cunsigliu di Statu.

Maghju scorsu, a 6a Camera di u Cunsigliu di Statu hà rignatu chì l'espropriazione ùn pò esse realizatu, affirmannu chì a decisione urgente di espropriazione di u Cunsigliu di i Ministri in 2005 copre solu a strada di a linea YHT è ùn include micca a custruzzione di a stazione. Dopu à a decisione di u Cunsigliu di Statu, l'ufficiali di u TCDD hà presentatu una demanda à u Tribunale Civile di Prima Istanza per a determinazione di u costu di espropriazione è a registrazione di e pruprietà immubiliarii in nome di l'amministrazione. U Tribunale Civile di Primu Istanza hà fattu una decisione simile à a decisione data da u Cunsigliu di Statu u venneri scorsu è rifiutò a demanda presentata da TCDD, affirmannu chì l'espropriazione copre solu a strada YHT.

TCDD è a Municipalità Metropolitana di Konya anu decisu di custruisce una Stazione YHT in una zona di 222 mila metri quadrati, induve ci sò 112 posti di travagliu chì generalmente vendenu granu è legumi. Dopu à u cambiamentu di zoning iniziatu in 2011, l'espropriazione "Urgente" hè stata implementata cù a decisione di u Cunsigliu di i Ministri pigliata in 2 per a custruzzione di a linea YHT, in cunfurmità cù l'articulu 942 di a Legge di Espropriazione N ° 27 MIL 2005 l'annu passatu. .

U cumitatu di esperti di custruzzione è di pruprietà numinatu da Konya 5th Civil Court of First Instance hà determinatu un valore di 222 lire per metru quadru di 400 posti di travagliu in a regione. Pretendu chì u costu di u metru quadru di i posti di travagliu hè almenu 2 mila lire, i cummercianti reagiscenu à u valore determinatu. Dopu à e decisioni di determinazione prese da u Tribunale Civile di Primu Istanza, TCDD hà depositatu i soldi in i cunti aperti in nome di i cummercianti.

U Cunsigliu di Statu frena a custruzzione di a stazione

I pruprietarii di l'imprese 8 in a regione anu presentatu una demanda à u Cunsigliu di Statu per annullà a decisione di u Cunsigliu di i Ministri è ferma l'esekzione, affirmannu chì a decisione d'espropriazione "urgente" presa da u Cunsigliu di i Ministri hè stata presa per a linea YHT è ùn hà micca fattu. includenu l'area di a stazione, è chì l'espropriazione di immubiliarii basati nantu à sta decisione era illegale. A Camera 6 di u Cunsigliu di Statu hà decisu nantu à u casu in u maghju scorsu, affirmannu chì a decisione urgente di espropriazione di u Cunsigliu di i Ministri in 2005 copre solu a strada di a linea YHT è ùn include micca a custruzzione di l'estazione, è hà rignatu chì l'espropriazione ùn pudia micca. esse fattu.

U CASU DI TCDD hè statu rifiutatu

Malgradu a decisione di u Cunsigliu di Statu, l'ufficiali di TCDD anu presentatu una demanda à u Tribunale Civile di Prima Istanza per determinà a tarifa di espropriazione per quelli chì ùn anu micca trasfirutu i so posti di travagliu in u ghjugnu passatu è per registrà l'immubiliare in nome di l'amministrazione. À l'udienza tenuta u venneri scorsu, hà pigliatu una decisione simile à a decisione data da u Cunsigliu di Statu, dichjara chì TCDD ùn hà micca avutu una decisione d'espropriazione presa in cunfurmità cù a prucedura è chì l'espropriazione copre solu a strada YHT, è rifiutò u procès intenté par TCDD.

NO DECISIONE DI SPROPRIA

Bekir Akıncı, l'avucatu di i pruprietarii di l'imprese chì hà presentatu u casu, hà dettu chì cù u rifiutu di u casu, hè diventatu chjaru chì ùn ci era micca una decisione d'espropriazione presa da TCDD è chì ùn puderia micca fà espropriazione senza piglià una decisione. Dichjarà chì ci vole à piglià 5-6 mesi per piglià una decisione nantu à a ri-espropriazione è chì continuanu à circà i diritti in un tali casu, Akıncı hà dettu:

"A pruprietà di e persone ùn pò esse tolta à ogni costu. Questa hè una violazione di i diritti umani è umani. A demanda chì avemu presentatu per l'annullamentu di u pianu di zoning ùn hè ancu statu decisu. Se sta decisione hè in u nostru favore, ùn serà più legalmente pussibule di custruisce una stazione YHT in u locu Old Wheat Market. "Se a nostra dumanda hè rifiutata, TCDD puderà cuntinuà u so travagliu cù a decisione di espropriazione".

"I soldi di l'esproprazione ponu esse rimborsati"

Ricordendu chì alcune persone anu ricivutu i so diritti, Akıncı hà dettu: "Se u pianu di zoning hè annullatu o l'amministrazione rinuncia à l'espropriazione, duverà rinvià i soldi chì anu ritiratu cù interessu". Nutendu chì u prublema pò esse risolta cù a Municipalità Metropolitana, Akıncı hà cuntinuatu cusì:

"Hè a cumuna chì hà cambiatu u pianu di zonificazione di questu locu è hà datu spaziu à TCDD. Cunsigliu. Se i nostri citadini volenu risolve u prublema, anu da piglià a rispunsabilità. In questu stadiu, a cumuna pò negozià cù i pruprietarii è cumprà l'immubiliare. O, in ritornu, pò mustrà i pruprietarii di l'imprese un altru locu. U prublema di nimu quì hè "batte a vigna". Ognunu hè in furia di "prende cura di l'uva chì pussede". Dunque, se u prublema hè avvicinatu cù boni intenzioni, pò esse risolta in pocu tempu ".

Akıncı hà dichjaratu chì à circa 800 metri di distanza da l'area prevista per esse espropriata per a Stazione YHT, ci hè un centru cummerciale è residenze di lussu, è i prezzi di a terra partenu da 2 mila à 2 mila 500 lire per metru quadru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*