U statu finali di u 3u ponte era vistu da l'aria

  1. U statu finali di u ponte hè statu vistu da l'aria: Yavuz Sultan Selim Bridge, chì hè previstu di salvà u trafficu di a cità da a densità di camioni è camioni quandu hè finitu, hè stata vista da l'aria.
    In Istanbul, induve una media di 500 veiculi participanu à u trafficu per ghjornu, a custruzzione di u Prughjettu di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu, cumpresu u 3u Prughjettu di u Ponte di u Bosforu, è u Prughjettu di a Sezione Odayeri-Paşaköy cuntinueghja.
    AA filmò l'opere nantu à u Ponte Yavuz Sultan Selim, chì hè previstu di salvà u trafficu di a cità da a densità di camioni è camioni, da l'aria.
    In u prugettu, induve circa 4 persone travaglianu, 627 machini è 737 diverse equipaghji sò utilizati, è quandu e cundizioni climatichi sò adattati, i turni di 51 ore sò iniziati. U prughjettu, chì u Primu Ministru Recep Tayyip Erdogan hà prumessu di esse cumpletu u 24 May 29 da a cumpagnia di l'imprenditori per via di a negoziazione verbale, includerà una strada di 2015 corsie è una ferrovia di 8 piste. U costu di u novu ponte ghjunghje à 2 miliardi di lire.
    U prughjettu darà un valore aghjuntu à a ghjente di Istanbul, u settore publicu è u settore privatu in parechje manere. Unu di i settori chì aspittàvanu impaziente per a finitura di u ponte hè a logistica. Dirigendu i camioni è i camioni à u ponte Yavuz Sultan Selim, sia u trafficu di a cità serà alleviatu, l'opportunità di pianificazione in u settore aumenterà, è i costi di carburante stop-start. diminuite.
    $ 3 miliardi à l'annu ...
    Rispondendu à e dumande di u currispundente AA in l'elicotteru, Taner Ankara, presidente di u Cunsigliu di Batu Logistics, hà dichjaratu chì l'investimenti enormi in Istanbul avarà assai cuntributi diretti è indiretti à u settore di u trasportu, è chì serà pussibule per i camioni è i camioni per passà direttamente senza disturbà u trafficu di a cità, è questu portarà una situazione prufittuosa per tutti l'attori.
    Taner Ankara hà dettu chì cù u cumpletu di prughjetti cum'è u 3u Ponte, l'Autostrada di l'Anatolia di u Nordu, l'Autostrada Izmit è u 3u Aeroportu, e linee più impurtanti di u mondu in u campu di a logistica puderanu esse formate è u cummerciu puderia aumentà da 20. per centu. Dichjarà chì a maiò parte di u cummerciu in Turchia passa per a linea Çorlu-Istanbul-Kocaeli, Ankara hè di l'opinione chì a mancanza di un veru passaghju di transitu in Istanbul rallenta u cummerciu.
    Dichjarà chì i costi di stop-start di u settore anu digià righjuntu 3 miliardi di dollari annu, Ankara hà dettu:
    "Attualmente, ci hè un altru $ 3 miliardi in u cunsumu di diesel. Avemu ancu difficultà in a realizazione di u travagliu à u puntu di pianificazione. Per esempiu, quandu pigliamu a nostra vittura à a strada, ùn pudemu micca pianificà quandu andarà da un locu à l'altru. Quandu ùn pudemu micca pianificà, a merchenzie ùn pò micca ghjunghje à u magazzinu o à a fabbrica di u cliente. Quandu ùn ponu micca ghjunghje à elli, ci sò prublemi perchè ùn ponu micca fà i so piani bè. Avemu da trattà constantemente cù questi prublemi cumplessi in tuttu u ghjornu ".
    Esprimendu chì l'industria logistica andrà "un clic avanti" cù a messa in opera di u ponte, Ankara hà dettu: "3. Pensemu chì u ponte serà usatu cum'è transitu. Speremu chì i pruibizioni di caminari cambierà. Tuttavia, pensu chì ci purterà una longa strada in quantu à fà e cose bè per noi, ch'ella sia stop-go o pianificazione ", disse.
    "3. U ponte hè custruitu tenendu in contu u voluminu crescente di cummerciu ".
    "I dui ponti chì sò attualmente in usu sò stati custruiti per facilità u trafficu in a cità. U terzu ponte hè un investimentu fattu per scopi cummerciale. U 2u aeroportu, chì serà messu in serviziu cù u 3u ponte, hè un investimentu impurtante per u cummerciu esteru cù e so caratteristiche cum'è a mossa di i punti doganali nantu à a strada è avè a caratteristica di un veru passaghju di transitu cù u passaghju per esse furnitu senza. entra in a cità ", disse Ankara. Hà ancu sottolineatu chì u cummerciu hà da guadagnà impulsu.
    Taner Ankara, chì hà dichjaratu chì i pruibizioni di marchjà di ghjornu, chì affettanu l'attività cummerciale in u mumentu, ponu esse rialzate grazie à u 3u ponte, chì l'opportunità di cummerciale serà offerta 24 ore à ghjornu, chì i prublemi di pianificazione, fornitura è trasferimentu. sarà eliminata., Halkalı Ellu hà dichjaratu chì cù u cumpletu di prughjetti cum'è a trasferimentu di l'uffiziu doganale à Çatalca, e linee più impurtanti di u mondu in u campu di a logistica puderanu esse formate è u cummerciu puderia aumentà da 20 per centu.
    "Halkalı Le doganes s'installent à Çatalca
    I costumi più trattati di Turchia Halkalı Ricordendu chì l'uffiziu doganale serà trasferitu à Çatalca in i mesi à vene, Ankara hà dettu chì a dogana serà integrata in u prughjettu di u ponte. Apuntendu chì u 3u aeroportu, u 3u ponte è a dogana accelerà l'ecunumia turca cù una pianificazione regulare di a cità è i travaglii sistematichi, Ankara hà ripetutu chì l'investimenti giganti portanu Turchia avanti.
    Toccu à l'arburi tagliati in a regione nantu à a strada stradale, Taner Ankara hà descrittu sta situazione cum'è una necessità per l'investimentu. Dichjarà chì cum'è una cumpagnia, piantanu 1.000 3.000-XNUMX XNUMX saplings ogni annu, Ankara hà dichjaratu ch'elli seranu u settore chì benefiziu più di sta strada cum'è l'industria, è per quessa anu da aumentà u nùmeru di saplings chì piantanu questu annu. Ankara hà enfatizatu chì u settore duverebbe agisce in modu sensitivu in questu sensu è chì i studii di forestazione deve esse realizatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*