Cumpagnia Cinese hà firmatu l'accordu di elettrificazione di Teheran-Maşat

Cumpagnia Cinese hà firmatu u Cuntrattu di Electrificazione Teheran - Mashat: L'Iran hà firmatu u cuntrattu per l'installazione è u mantenimentu di l'equipaggiu di elettrificazione è l'acquistu di 70 locomotive elettriche nantu à a linea Teheran Mashat. U cuntrattu per a linea longa di 926 km hè stata firmata cù un cunsorziu chì include Cumpagnia Cinese CMC è SU Power è filiali di u gruppu industriale locale MAPNA.

I Ferrovii Naziunali Iraniani anu firmatu u cuntrattu di ingegneria, appruvisione, custruzzione è finanza u 29 di ghjugnu 2014. U travagliu per mudernizà a linea hà iniziatu in ferraghju 2012.

In u scopu di stu prughjettu, l'infrastruttura esistente serà cunvertita in una linea di treni à alta velocità. A vitezza massima serà aumentata à 200 km / h, chì permette a capacità di ghjunghje à 250 km / h in u futuru. U tempu di viaghju hè previstu di calà da 12 ore à 6 ore.

U periodu di custruzzione di u prugettu serà di 42 mesi è dopu u periodu di mantenimentu serà di 5 anni. U prugettu hè finanziatu da a Cina è u Guvernu di l'Iran cuntribuisce à 15%.

Per d 'altra banda, MAPNA furnisce locomotive in u scopu di l'accordu di trasferimentu tecnologicu firmatu cù Siemens in u 2008. A mità di e 150 Locomotive Diesel IranRunner sò state consegnate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*