Izmit Train Station hà fattu u so primu debut in YHT

Izmit Station hà fattu u so primu debut in YHT: L'eccitazione di u primu viaghju hè stata sperimentata in u Trenu d'Alta Velocità (YHT), chì hà iniziatu i so servizii trà Ankara è Istanbul da sta matina è furnisce trasportu gratuitu per una settimana. .

I primi passageri chì utilizanu u Trenu d'Alta Velocità da Izmit sò ancu ghjunti in u trenu chì andava à Ankara à 08.24:XNUMX di a matina. À l'entrata di a Stazione Izmit, e misure di alta sicurità anu attiratu l'attenzione. I passageri sò stati pigliati da un dispositivu X-Ray à l'entrata di a stazione è cercati cù un detector di metalli.
25 passageri imbarcati

25 passageri sò imbarcati da Izmit in u primu volu di YHT trà Izmit è Ankara. Questi passageri, chì anu compru i so biglietti da a Stazione Ferroviaria di Izmit, si sò imbarcati in u YHT chì si avvicinava à a piattaforma dopu un ritardu di 5 minuti è partianu rapidamente.

12 di i 8 voli reciprochi chì u Trenu d'Alta Velocità farà trà Ankara-Istanbul (Pendik) per avà si ferma in Izmit. I tempi di volu da Izmit à Ankara sò stati determinati cum'è 08.24, 11.26, 14.14 è 16.54. I voli à Istanbul, chì finiscinu à a stazione di Pendik da Izmit, sò stati determinati cum'è 11.52, 14.55, 17.40 è 20.42.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*