L'annullamentu di a multa di trafficu nantu à a strada privata da u tribunale

L'amende di trafficu imposte nantu à una strada privata sò stati annullati da u tribunale: Una multa di trafficu di 15 mila lire hè stata imposte à i camioni di una sucità chì anu trasportatu nantu à a strada custruita nantu à a so propria terra. À l'obiezione, u tribunale hà intesu u casu è annullatu a pena, truvendu chì a strada utilizata ùn era micca visibile nantu à a mappa è hè stata custruita specificamente da a cumpagnia per u so propiu trasportu.
In a decisione ragiunata di l'Ankara 8th Court Criminal of Peace, a petizione presentata à a corte da l'avucatu di a cumpagnia hè stata inclusa.
In a petizione, hè statu dichjaratu chì a strada è a cumpagnia di custruzzione hà acquistatu i materiali di calcariu necessarii da a fabbrica di cimentu in Mamak da a cantera di calcariu chì appartene à a fabbrica è li trasfurmava in a facilità in a fabbrica.
In a petizione, hè statu dichjaratu chì a strada utilizata da i camioni per trasportà materiali trà a cimentaria è a cava di calcariu era in u terrenu registratu di a cumpagnia è chì ammende di trafficu sò state emesse à i camioni nantu à sta strada in diverse date, è hè statu dumandatu. chì e amende sò annullate.
In u risultatu di a lettera chì hà scrittu à a Direzzione Generale di l'Autostrade 4a Direzzione Regionale, u Dipartimentu di l'Affari Tecnici di a Municipalità Metropolitana di Ankara è u Dipartimentu di l'Affari Tecnici di a Municipalità di Mamak, u tribunale hà stabilitu chì a strada utilizata hè stata custruita da a cumpagnia per u so propiu trasportu.
U ghjudice Ali Yüksel hà rignatu chì a decisione di a sanzione amministrativa hè rialzata postu chì a Legge di l'Autostrada N ° 2918 ùn applicà micca nantu à a strada privata, è hà decisu di annullà a pena di 15 mila 326 lire imposte à a cumpagnia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*