Konya descenderà rapidamente à Mersin cù YHT

Konya scenderà à Mersin più veloce cù YHT: Konya, chì hè diventatu unu di i centri industriali, agriculi è turistici più impurtanti di Turchia, hè cunnessu à Istanbul da un trenu d'alta velocità è à Mersin da un "trenu à alta velocità chì pò purtari". merci'. Konya hà focu annantu à u scopu di 2023 miliardi di dollari di esportazioni è 15 milioni di turisti in 10.

Situatu in u centru di l'Anatolia, una di e nostre antiche capitali, Konya, attira l'attenzione cù un mudellu di sviluppu chì hà forti pilastri "industria, agricultura è turismu". Konya, chì hà accoltu 2.3 ​​milioni di turisti l'annu passatu cum'è u centru di Mevlana è e civiltà antiche, vole esse una cità chì accoglie 100 milioni di turisti annu in 2023, u 10 anniversariu di a nostra repubblica. Konya, chì e so esportazioni anu aumentatu rapidamente questu annu è compie l'annu cù esportazioni di 1.7 miliardi di dollari, hà da scopu di ghjunghje à 2023 miliardi di dollari in 15. Un impetu d'investimentu assai forte cuntinueghja in a cità per ottene questi scopi. U scaricamentu di a carica di Konya à u Portu di Mersin cù un trenu d'alta velocità è a so cunnessione cù Ankara è Istanbul da u Trenu d'Alta Velocità farà una grande cuntribuzione à questi scopi.

U Trenu d'Alta Velocità (YHT) opera trà Ankara-Konya è Eskişehir-Konya. Cunnetteremu prestu Konya à Istanbul cù YHT, chì riducerà u tempu trà Istanbul è Konya à 3.5-4 ore. U nostru più grande svantaghju in quantu à l'investimenti industriali era a nostra distanza da i porti. Avà u travagliu seriu hè statu iniziatu nantu à questu. A custruzzione di u prughjettu di a linea ferroviaria accelerata Konya-Karaman-Mersin hà iniziatu. Quandu stu prughjettu hè finitu, averemu ancu una linea di "trenu à alta velocità" chì pò ghjunghje à una vitezza di 200 chilometri. Sta linea serà ancu capace di trasportà merchenzie à una vitezza di 100 chilometri à l'ora. Puderemu furnisce i nostri prudutti d'esportazione à Mersin assai rapidamente. Avà, parallelamente à stu prughjettu, avemu ancu un prughjettu di u paese di logistica. Serà stabilitu nantu à una superficie di 1 milione di metri quadrati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*