Alstom è QDVC vincenu u Lusail Tram Contract

Alstom è QDVC anu vintu u Cuntrattu di Tramway di Lusail: Qatar Alstom è u Consorziu QDVC hà vintu l'offerta per a custruzzione di a reta di tram di u direttore di u prughjettu di a ferrovia di Qatar, Qatar Rail Lusail city, u 23 di ghjugnu. Stu cuntrattu di 23 miliardi d'euros à 2 Hairan hè statu firmatu in Parigi trà l'Emir Sheiks Tamim Bin Hamad Al-Thani è u presidente francese François Hollande.

A cità di Lusail hè una cità di mare in u nordu di Doha è u sviluppu cuntinueghja. L'obiettivu hè di cunnette a Rete di Trasportu Lusail Light Rail à u futuru Metro di Doha è a rete ferroviaria naziunale. A reta di Lusail averà quattru linee, verde, rossa, viola è gialla. A linea hè prevista per esse 33 km longu è 7 km sottu terra. Ci sarà 37 tappe. Inoltre, un magazzinu cù spazii di mantenimentu è di almacenamentu serà custruitu è ​​una linea di prova serà custruita quì. Un cuntrattu di 2 miliardi d'euros hè statu firmatu per a linea gialla.

A parte di Alstom in u cuntrattu hè di 450 milioni d'euros è include u fornimentu di 35 tram Citadis cù l'opere di linea, signaling, substations, catenary system, APS ground level power supply systems.

QDVC, un cumpagnu di custruzzione, hè una joint venture Qatari Diar è Vinci Construction Grands Projets azionaria à 51:49. QDVC hà iniziatu i travaglii di scavi di u tunnel di cut-and-cover in u 2009 è hà firmatu un cuntrattu di cuncepimentu è di custruzzione di 2011 milioni d'euros in u 374 per i travaglii preliminari di ottu fermate sotterranee, un viaduttu stradale è un magazzinu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*