U ponte ingugliatu da l'acqua di a diga hè apertu à u trasportu

U Ponte Swallowed by the Dam Waters hè statu Apertu à i Trasporti: Haydaroba Village Bridge, chì furnisce u trasportu à 6 paesi in u distrittu Yenice di Çanakkale, hè statu riapertu à u trasportu dopu chì l'acqua di a diga si ritirò.
U ponte di u paese di Haydaroba nantu à u lavu Yenice-Gönen Dam, chì era chjusu à u trasportu per esse sottu à 1 metru d'acqua per via di l'acqua di pioggia chì cascava durante i mesi d'inguernu, hè tornatu in superficie quandu l'acqua era furnita à i terreni agriculi in a pianura di Gönen. U ponte hè stata riapertura à u trafficu dopu a so riparazione.
U capu di Haydaroba Village, Halil Özkanlı, hà dettu: "L'acque di u lavu di a diga, chì cresce cù a pioggia in l'invernu, inghjustà u nostru ponte ogni annu è impediscenu u trasportu di u nostru paese. Cum'è ghjente di u paese, avemu da viaghjà 18 chilometri extra per andà in u distrittu di Yenice. Ancu s'è avemu spressu i nostri prublemi à l'autorità per a custruzzione di un novu ponte, ùn avemu micca ricevutu risultati finu à avà. "Cum'è abitanti di Haydaroba, avemu cuminciatu à travaglià per stabilisce una associazione di custruzzione è mantenimentu di ponte per custruisce un novu ponte", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*